به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیبند علیان در دیدار با مسئولان شهرداری اظهار داشت: مسئولان شهرداری باید برای برقراری ارتباط صحیح با مردم و تکریم ارباب رجوع برنامهریزی کنند و این کار را در اولویت قرار دهند.
شهردار فرونآباد ادامه داد: وقتی صحبت از تکریم ارباب رجوع میشود ما باید خود صاحب کرامت باشیم تا این کرامت و احترام به دیگران نیز منتقل شود تا آنها هم از ما راضی باشند و هم ما از خدمت صادقانه خود رضایت داشته باشیم.
وی صبر و استقامت را دو شاخه اصلی تحقق تکریم ارباب رجوع و موفقیت مدیران شهرداری دانست و تصریح کرد: به واسطه گستردگی وظایف شهرداری، این نهاد روزانه با افراد زیادی سر و کار دارد، بنابراین باید مدیران برای برقراری ارتباط صحیح با مردم و تکریم ارباب رجوع برنامهریزی کنند.
علیان در ادامه افزود: افرادی که تقوا و رعایت حدود خداوند را مورد نظر خود قرار میدهند منجر به جلب اعتماد دیگران میشوند و بهطور غیر مستقیم مورد توجه همگان قرار میگیرند.
شهردار فرونآباد با اشاره به گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این دنیا دار عمل است پس امیدواریم بتوانیم با خدمت خالصانه کارنامه عمل خود را درخشان کنیم و در محضر خداوند متعال و ملائکه روسفید باشیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه خدماترسانی به مردم در مجموعه شهرداری بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: طی 20 ماه گذشته از تأسیس شهرداری سعی کردیم تصمیمات آگاهانه، خدا پسندانه، هماهنگ و با تعامل مدیران شهری باشد و همه عوامل در این تصمیمگیریها شریک باشند.
انتهای پیام/2462/م20/پ3003