اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون آباد:

مسئولان شهرداری برای تکریم ارباب رجوع برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با بیان این‌که تکریم ارباب رجوع بر همگان واجب است، گفت: مسئولان شهرداری باید برای برقراری ارتباط صحیح با مردم و تکریم ارباب رجوع برنامه‌ریزی کنند.

مسئولان شهرداری برای تکریم ارباب رجوع برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌بند علیان در دیدار با مسئولان شهرداری اظهار داشت: مسئولان شهرداری باید برای برقراری ارتباط صحیح با مردم و تکریم ارباب رجوع برنامه‌ریزی کنند و این کار را در اولویت قرار دهند.

شهردار فرون‌آباد ادامه داد: وقتی صحبت از تکریم ارباب رجوع می‌شود ما باید خود صاحب کرامت باشیم تا این کرامت و احترام به دیگران نیز منتقل شود تا آن‌ها هم از ما راضی باشند و هم ما از خدمت صادقانه خود رضایت داشته باشیم.

وی صبر و استقامت را دو شاخه اصلی تحقق تکریم ارباب رجوع و موفقیت مدیران شهرداری دانست و تصریح کرد: به واسطه گستردگی وظایف شهرداری، این نهاد روزانه با افراد زیادی سر و کار دارد، بنابراین باید مدیران برای برقراری ارتباط صحیح با مردم و تکریم ارباب رجوع برنامه‌ریزی کنند.

علیان در ادامه افزود: افرادی که تقوا و رعایت حدود خداوند را مورد نظر خود قرار می‌دهند منجر به جلب اعتماد دیگران می‌شوند و به‌طور غیر مستقیم مورد توجه همگان قرار می‌گیرند.

شهردار فرون‌آباد با اشاره به گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این دنیا دار عمل است پس امیدواریم بتوانیم با خدمت خالصانه کارنامه عمل خود را درخشان کنیم و در محضر خداوند متعال و ملائکه روسفید باشیم. 

وی در پایان با اشاره به این‌که خدمات‌رسانی به مردم در مجموعه شهرداری بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: طی 20 ماه گذشته از تأسیس شهرداری سعی کردیم تصمیمات آگاهانه، خدا پسندانه، هماهنگ و با تعامل مدیران شهری باشد و همه عوامل در این تصمیم‌گیری‌ها شریک باشند.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول