اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رخ داد

تکرار سریال باخت شهرداری یاسوج مقابل نماینده کرمانشاه/ آچیله همچنان گربه سیاه شهرداری

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری یاسوج در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال مقابل تیم راهیان کرمانشاه شکست خورد تا سریال شکست این تیم به نماینده کرمانشاه همانند دور رفت تکرار شود.

تکرار سریال باخت شهرداری یاسوج مقابل نماینده کرمانشاه/ آچیله همچنان گربه سیاه شهرداری

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از باخت تیم فوتبال شهرداری در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در برابر میزبان خود راهیان کرمانشاه خبر داد.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: در این بازی و در نیمه دوم بر روی سانتر بازیکن آفریقایی تیم فوتبال راهیان یعنی «آچیله» دروازه تیم ما باز شد و با وجود حملاتی که روی دروازه حریف داشتیم، اما در نهایت بازی را به حریف کرمانشاهی خود واگذار کردیم.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج به بازی روز شنبه 28 بهمن این تیم در مقابل شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: تماشاگران و هواداران تیم شهرداری برای صعود به لیگ برتر باید در این روز به تیم شهرداری تبریز امان ندهند تا با تشویق یکپارچه تیم خود و با همت و غیرت بازیکنان، رقیب اصلی خود را کنار بزنیم.

انتهای پیام/2571/ذ10 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول