اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجموعه ورزشی شهرداری همدان

115 هزار همدانی به آب زدند

خبرگزاری فارس: مدیر مجموعه آبی و تفریحی شهدای شهرداری همدان از بهره‌مندی بیش از 115 هزار همدانی علاقه‌مند به رشته شنا از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه امسال از این مجموعه خبر داد.

115 هزار همدانی به آب زدند

محمد کرمی کبیر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: مجموعه آبی و تفریحی شهدای همدان که در سال‌های قبل به دلیل فرسودگی غیر قابل استفاده بود با اختصاص بودجه لازم از طرف شورای شهر و شهردار وقت به صورت کامل بازسازی و نوسازی شد و توانست به عنوان یکی از منحصر به فردترین مجموعه‌های آبی کشور خود را مطرح کند.

وی افزود: این مجموعه ورزشی از آبان‌ماه سال 89 با حضور هیئت دولت در سفرهای استانی به صورت رسمی مورد بهره‌برداری علاقه‌مندان قرار گرفت و با توجه به گستردگی امکانات این مجموعه شرایط اشتغال مستقیم 33 نفر فراهم شده است.

مدیر مجموعه آبی و تفریحی شهدای شهرداری همدان اضافه کرد: زیربنای این مجموعه آبی 3 هزار و 300 متر مربع در دو طبقه و دارای دو کاسه استخر مجزاست که یکی از استخرها برای تولید موج مصنوعی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تجهیزات تولید موج از کشور آلمان وارد شده و به صورت مکانیزه عمل می‌کند و در تمام استخر و مجموعه آبی کشور منحصر به فرد است.

به گفته کرمی‌کبیر در کاسه اصلی استخر دو عدد سرسره پیچ برای ایجاد نشاط در بین نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به ورزش‌های آبی به طول 53 متر طراحی و نصب شده است، همچنین در قسمت کم‌عمق استخر اصلی نازل‌هایی طراحی شده که ویژه آب درمانی برای بیماران استفاده قرار می‌گیرد.

وی از متحرک بودن سقف قسمت استخر اصلی برای تبدیل به استخر تابستانی و زمستانی خبر داد و افزود: تبدیل استخر اصلی این مجموعه به استخر تابستانی و زمستانی از طریق باز کردن سقف و مجموعه طراحی سیستم بارانی مصنوعی در استخر موج با ارتفاع حداقل 6 متر از دیگر محسنات منحصر به فرد این مجموعه محسوب می‌شود.

مدیر مجموعه آبی و تفریحی شهدای شهرداری همدان با اشاره به افزایش علاقه‌مندان همدانی به رشته شنا و استفاده از امکانات این مجموعه نسبت به مدت مشابه پارسال تصریح کرد: این مجموعه با برنامه‌های مدونی که توسط هیئت مدیره باشگاه شهرداری طراحی تصویب و شده بود برای سال جاری به منظور جذب آحاد مردم با ارائه تخفیف 25 درصدی برای کارکنان و کارمندان ادارات سطح شهر همدان موفق شد تا پایان دی‌ماه امسال پذیرای بیش از 115 هزار شناگر همدانی در دو بخش آقایان و بانوان باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه در این مجموعه از نظر آموزش و مدرسه شنا اقداماتی انجام گرفته است، یادآور شد: با سیاستگذاری مدیریت باشگاه شهرداری همدان در بخش آموزش در اردیبهشت‌ماه و قبل از پایان امتحانات مدارس نسبت به فراخوان و ثبت‌نام علاقه‌مندان در مدرسه شنا این مجموعه اقدام شد و تا پایان شهریور‌ماه 530 شناگر دختر و پسر زیر نظر مربیان مجرب آموزش‌های اولیه را فرا گرفتند.

کرمی‌کبیر در مورد امکانات دیگر این مجموعه آبی و تفریحی خاطرنشان کرد: سونای خشک و بخار، جکوزی با ظرفیت 12 نفر همزمان دارای تصفیه آب با سیستم کلرزنی گازی، سه خط بولینگ، هشت میز استاندارد بیلیارد در دو بخش اسنوکر و ایت بال، سالن ماساژ ویژه آقایان و میز تنیس روی میز از دیگر امکانات این مجموعه ورزشی بوده که حداقل چهار ساعت از اوقات فراغت علاقه‌مندان به این رشته‌ها را به راحتی پر کرده و قابل استفاده است.

وی در پایان با اشاره به شرایط موجود برای گسترش ورزش همگانی برای تمام کارکنان شهرداری همدان اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای مدیران ستادی، کارکنان چهار منطقه شهرداری همدان، کارمندان سازمان‌ها و ادارات وابسته به شهرداری و نیروهای زحمتکش خدمات شهری و خانواده آنها، تخفیف 25 درصدی وجود دارد که می‌توانند از امکانات این مجموعه ورزشی منحصر به فرد غرب کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/2499/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول