اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد

حضور منطقه آزاد ارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در بصره عراق

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از حضور منطقه آزاد ارس و مناطق آزاد کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران که از 27 تا 30 دی‌ماه امسال در استان بصره عراق برگزار می‌شود؛ خبر داد.

حضور منطقه آزاد ارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در بصره عراق

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی اظهار کرد: از 27 تا 30 دی ماه سال‌جاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در عراق برگزار می‌شود و منطقه آزاد ارس نیز به علت وجود توان بالقوه در تولید و صادرات در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

نجفی افزود: براساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده برای نمایش توانمندی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در کشورهای هدف تمام مناطق آزاد کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی وجود مزیت‌های زیرساختی و شرکت‌های تولیدی بزرگ و کوچک در منطقه آزاد ارس را نشان از توان این منطقه برای تبدیل به قطب تولید و صنعت و صادرات دانست و گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در عراق با توجه به فعال بودن صنایع پتروشیمی در این کشور می‌تواند زمینه‌ساز ارتباط بیشتر و ارتقاء فعالیت‌های تولیدکننده‌های صنایع نفتی منطقه آزاد ارس باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه هم اکنون برخی از شرکت‌های تولیدی منطقه ارس واردات و صادرات و بازرگانی با کشور عراق دارند، افزود: حضور در این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تجاری فیمابین فعالان اقتصادی ایران و عراق بسط و گسترش یابد.

انتهای پیام/60002/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول