اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد

74 کیلومتر جدول‌گذاری در معابر شهری ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: در 9 ماه سال جاری بیش از 74 کیلومتر جدول‌گذاری در معابر شهری ارومیه انجام شده است.

74 کیلومتر جدول‌گذاری در معابر شهری ارومیه

محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به عملکرد 9 ماه سال جاری شهرداری ارومیه، اظهار داشت: در این مدت شهرداری با جدیت در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان تمام تلاش خود را به کار بسته است.

وی با اشاره به جدول‌گذاری در معابر شهری ارومیه، تصریح کرد: در 9 ماه سال جاری بیش از 74 کیلومتر جدول‌گذاری در معابر شهری احداث شده است.

حضرت‌پور با اشاره به ساماندهی و بهسازی معابر منطقه دیگاله، منطقه حاجی پیرلو، معابر وکیل‌آباد، کوی لاله، معابر کوی سالار و رشادت، کوی شهید جواد قره باغی، منطقه طرزیلو، منطقه کشتارگاه، منطقه اسلام آباد، شهید بابا ساعی، خیابان صمدزاده، شهید کوهنورد، خیابان ولیعصر و علامه مجلسی، خاطر نشان کرد: در 9 ماه سال جاری برای احداث و سامان‌دهی مناطق شهری 340 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شهردار ارومیه افزود: پروژه پل‌های قویون ارومیه از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی در آذربایجان‌غربی است که با اعتبار بیش از 850 میلیارد ریال در کاهش ترافیک شهری نقش عمده‌ای دارد.

وی به مطالعات گسترده در کاهش ترافیک در سطح شهر ارومیه توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی در ارومیه پروژه احداث تقاطع غیر همسطح مدرس و ابوذر در دست احداث است.

انتهای پیام/61010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول