اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی گزارش فارس از مرگ دلخراش دختر جوان زنجانی

موسوی: مقصر تصادف روز جمعه شهرداری نیست/ تعطیل شدن جمعه بازار زنجان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی و اجرایی شهردار زنجان با اشاره به وجود پل عابر پیاده در محل و نداشتن مجوز فعالیت جمعه بازار گفت: شهرداری زنجان در تصادف جمعه بازار مقصر نیست.

موسوی: مقصر تصادف روز جمعه شهرداری نیست/ تعطیل شدن جمعه بازار زنجان

اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حادثه رانندگی جمعه بازار زنجان شهرداری مقصر نیست.

*جمعه بازار زنجان مجوز فعالیت ندارد

وی با بیان اینکه پل عابر پیاده در آن محل وجود دارد، افزود: وجود پل عابر پیاده و ندادن مجوز فعالیت برای جمعه بازار و اطلاع‌رسانی در این مورد از دلایلی است که تقصیری را متوجه شهرداری در این مورد نمی‌کند.

معاون هماهنگی و اجرایی شهردار زنجان با ابراز تاسف از فوت یک شهروند اضافه کرد: ما به عنوان انسان در این مورد احساس مسئولیت می‌کینم ولی از آنجایی که این جمعه بازار مجوز فعالیت ندارد و در ضمن عدم داشتن مجوز فعالیت با نصب بنر به اطلاع مردم رسیده است پس تقصیری متوجه شهرداری زنجان نیست.

*قرق محل برپایی جمعه بازار زنجان از هفته آینده

وی به دستور ابلاغ شده به اجرائیات شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: اجرائیات از هفته بعد محل برپایی جمعه بازار را قرق کرده و اجازه فعالیت نخواهد داد.

موسوی تاکید کرد: جمعه بازار زنجان از هفته بعد به هیچ وجه اجازه فعالیت نخواهد داشت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد دلیل فعالیت بدون مجوز جمعه بازار گفت: وجود بساط دست‌فروشی و نیاز مردم دلیل این فعالیت غیرمجاز است که از این هفته تعطیل خواهد شد.

شایان ذکر است، روز جمعه یک نوجوان 13 ساله شامگاه جمعه در اتوبان کمربندی شمالی شهر، تصادف کرده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

این جمعه بازار در کنار اتوبان 22 بهمن قرار گرفته و به دلیل اینکه این اتوبان در کمربندی شمالی شهر است در روزهای برگزاری این بازار با ترافیک شدیدی روبه‌رو شده و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول