اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام مشترکی

امام جمعه و استاندار ایلام از مردم استان تقدیر کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه و استاندار ایلام با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.

امام جمعه و استاندار ایلام از مردم استان تقدیر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از پیام آیت‌الله محمدنقی لطفی و عباس‌زاده آمده است: دوستان و دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند که این ملت راه خود را شناخته و تصمیم خود را برای رسیدن به قله سعادت بشری گرفته و هر مانعی را از سر راه خود بر خواهد داشت.

این پیام می‌افزاید: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام (ره) و شهدا و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب و نشانه بصیرت و هوشیاری شما مردم شریف و همیشه در صحنه است.

این پیام ادامه می‌دهد: حضور و اتحاد و انسجام مردم عزیز این واقعیت را اثبات کرد که تهدیدات خارجی، توطئه‌ها و تحریم‌های نظام سلطه هرگز نخواهد توانست در دلدادگی شما به آرمان های بزرگ انقلاب رخنه‌ای ایجاد کند.

این پیام یادآور می‌شود: به یقین ثابت کردید در هر جا و هر زمانی که حیثیت اسلام و انقلاب در میان باشد استوارتر از همیشه یکدل و یکپارچه در صحنه‌های اصلی حاضر خواهید شد.

این پیام اضافه می‌کند: بی‌شک امروز یک بار دیگر همزمان با موج خروشان و انقلابی ملت سرافراز ایران به یاوه‌گویان و دشمنان اسلام و انقلاب پاسخ محکمی دادید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان ایثارگر و شهید پرور افزودید.

این پیام می‌افزاید: آفرین باد بر شما که با ادامه راه شهیدانتان عزت و عظمت ایران اسلامی را به‌درستی به نمایش گذاشتند.

این پیام ادامه می‌دهد: به پاس این حضور و شعور از همه اقشار مختلف مردم در مرکز استان و شهرستان‌ها قدردانی و تشکر کرده و از خداوند منان برای این مردم انقلابی و همیشه در صحنه، پیروزی و سعادت دنیا و آخرت مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/2246/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول