اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مشترک امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان

بار دیگر چشمان جهانیان در بهت و شگفتی فرو رفت

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان در بیانیه مشترک اعلام کردند: راهپیمایی 22 بهمن باردیگر چشمان جهانیان را در بهت و شگفتی فرو برد.

بار دیگر چشمان جهانیان در بهت و شگفتی فرو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: مردم مسلمان، انقلابی و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان، حماسه حضور و شعور ملت موحد و بیدار دل ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن جلوه‌ای از اتحاد و همبستگی آحاد امت مسلمان ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه بود که در مقابل چشمان جهانیان به منصه ظهور رسید و یک بار دیگر آنان را در بهت و شگفتی فرو برد.

این بیانیه می‌افزاید: طنین «الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا» و فریاد آزادی و برائت مردم آزادیخواه ایران از ظلم و زورگویی‌ها، قتل و غارت آمریکای جهانخوار و دیگر همدستان جنایتکارش در جهان، لرزه بر پیکره سردمداران کاخ سفید و دیگر سران استکباری انداخت و همه معادلات و یاوه‌گویی‌های بی‌اساس آنان را مانند همیشه به یأس و ناامیدی تبدیل کرد.

اینجانبان ضمن تبریک مجدد سی‌و‌چهارمین سالگرد ظفرمندی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بر خود لازم می‌دانیم به پاس همت والا، اندیشه‌های متعالی و پیوند ناگسستنی شما مردم بزرگوار با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همگامی شما در مسیر تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور گسترده شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی بزرگ و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشکر نماییم.

باشد که به خواست خداوند سبحان، با اتحاد، انسجام و وحدت بیش از پیش مسلمانان جهان، شاهد زبونی و زوال روزافزون بدخواهان اسلام و انقلاب و بسط و گسترش فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی مردم ایران در همه نقاط دنیا باشیم.

عباسعلی سلیمانی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زاهدان

حاتم نارویی

استاندار سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/75002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول