اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد یکصدای مردم شرق مازندران در 22 بهمن‌

پرچمت برافراشته خواهد ماند؛ ایران من

خبرگزاری فارس: مردم شرق مازندران یکصدا فریاد الله‌اکبر سر دادند تا بگویند که 22 بهمن‌ماه هنگامه بزرگ بیداری ملت ایران و ناکامی دشمنان است.

پرچمت برافراشته خواهد ماند؛ ایران من

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، امروز زن و مرد، پیر و جوان و کودک و بزرگ با مشت‌های گره کرده خود آمدند تا استقلال همه‌جانبه خود را فریاد بزنند و به دشمنان بفهمانند که تهدید که نه، تحریم‌های اقتصادی در بدترین شرایط هم نمی‌تواند در اراده این ملت تأثیر گذاشته و ذره‌ای از عشق آنان را به امام، شهدا و رهبری کم کند.

ملت ما دلدادگان انقلابی هستند که با همین مشت‌های گره کرده در 22 بهمن‌ماه 57 به پیروزی رسید و اگر در آن روز ما از حداقل‌ها محروم بودیم، امروز دارای ارزش‌های بلند اسلامی بوده و بر بلندای جهان در حال درخشش همه جانبه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... هستیم.

ملت ما بار دیگر آمدند تا بگویند ایران عزیز همچنان که در طول 34 سال گذشته ما نسل به نسل پرچمت را برافراشته نگاه داشتیم، امروز نیز همه ما فرزندان تو ایران عزیز آمده‌ایم تا فریاد بزنیم: پرچمت برافراشته خواهد ماند، ایران من.

امروز روز نورانیت ملتی بود که با اراده پولادین خود و اطاعت‌پذیری، تهدید را به فرصت تبدیل کرد و با تحریم‌های اقتصادی دشمن نیز با اقتصاد مقاومتی جهاد می‌کند و استوار ولایت‌پذیری خود را فریاد می‌زند.

فرماندار نکا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا در این رابطه و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ما همچون گذشته افتخار بزرگ دیگری را خلق کردند که باید قدردان این ملت فهیم باشیم.

علی رجبی ادامه داد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی فراوان و فشار ناشی از تشدید تحریم‌ها، همچنان پایبند بر ارزش‌های انقلاب هستند و این حضور آگاهانه آنان در این راهپیمایی نیز بیانگر شعور انقلابی و اسلامی آنان است.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما همچون سال‌های گذشته بر آرمان‌های بلند خود استوار بوده و با قاطعیت از رهبری دفاع می‌کنند و خلق حماسه امروز نیز زمینه‌ساز حماسه‌ای دیگر در انتخابات دهم ریاست جمهوری است. 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع راهپیمایان بهشهری در محل پارک ملت این شهرستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز بیانگر بصیرت و آگاهی همه جانبه آنان است.

احمدعلی مقیمی تصریح کرد: مردم با حضور خود ثابت کرده‌اند، علاوه بر آنکه دشمنان نتوانسته‌اند، ذره‌ای از اراده آنان برای حضور در تمامی صحنه‌ها را کم کنند، بلکه غیرت ملی آنان را به جوش آورده و ملت را در ادامه راه این انقلاب استوار کرده است.

وی عنوان کرد: این حضور حماسی نشان داد که مردم با وجود تشدید تحریم‌ها و افزایش فشارهای اقتصادی، همچنان پایدار به آرمان‌های انقلاب هستند و از این آرما‌ن‌ها عقب‌نشینی نخواهند کرد.

مقیمی ابراز داشت: مردم ما امروز همچون سال‌های اول انقلاب و جنگ تحمیلی به ندای رهبر خود گوش فرا دادند و همانند گذشته که فرزندان خودشان را به جبهه‌های دفاع مقدس می‌فرستادند تا از شرف انقلاب اسلامی دفاع کنند، آمدند تا با حضور خود حماسه دیگری را به تصویر بکشند.

وی گفت: حضور مردم بیانگر بصیرت و آگاهی است. مردم ظلم‌ستیزی، حمایت از محرومان، شجاعت و همدلی را سرلوحه حرکت خود قرار دادند.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور امروز مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید میثاق با آرمان‌های امام، ولی امر مسلمین و وصیت شهیدان است و تا مادامی که زنده‌ایم از این ارزش‌ها و آرمان‌ها دفاع می‌کنیم.

فرماندار گلوگاه نیز به‌ عنوان سخنران در جمع مردم گلوگاه اذعان داشت: مردم آمدند تا پای آرمان‌های اسلام بایستند و با قاطعیت از رهبری دفاع کنند.

سمیع‌الله مظفری به حضور گسترده نسل سوم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حضور این جوانان در صحنه‌های مختلف، بیانگر عشق و علاقه آنان به کشور، نظام و رهبری است.

وی ادامه داد: مردم امروز بار دیگر آمده‌اند تا ثابت کنند که همچون اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب ثابت قدم هستند و ذره‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

این مسئول با قدردانی از حضور حماسی مردم گلوگاه در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: شما با این حضور آگاهانه خود دشمنان را به زانو درآوردید و همت بلند شما مردم هوشیار و بیدار در همه صحنه‌ها ستودنی است.

وی در پایان یادآور شد: این حضور زمینه‌ساز حضوری پرشورتر در انتخابات ریاست جمهوری است و امیدواریم که در انتخابات نیز حضور حداکثری ملت آگاه و فهیم ما موجب یأس و ناامیدی دشمنان شود.

انتهای پیام/86002/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول