اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام فاضل لنکرانی:

مردم مسئولان فتنه‌گر را ترک می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولان بدانند اگر بخواهند در مسیر فتنه‌انگیزی استقامت داشته باشند و اختلافات را در کشور توسعه دهند، ملت آن‌ها را ترک خواهند کرد.

مردم مسئولان فتنه‌گر را ترک می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد فاضل لنکرانی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همه ساله بیشتر از سال‌های گذشته است،‌ اظهار کرد: سال‌های گذشته شاهد این ازدحام و جمعیت در راهپیمایی نبودیم و این نشان از بصیرت و آگاهی مردم دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش فشارها و مشکلاتی که از سوی دشمنان بر ایران تحمیل شده است مردم برای حضور مصمم‌تر هستند و بارها نشان داده‌اند همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضر می‌شوند تا از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نمی‌دانیم بالاخره دشمن چه زمانی می‌خواهد سر عقل بیاید، ‌اضافه کرد: این حماسه‌ها باید دشمن را تاکنون به نقطه روشنی می‌رساند اما آن‌ها نمی‌خواهند این حقیقت را درک کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل لنکرانی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران به روشنی الگوی تمام دنیا شده است، تصریح کرد: ملت‌ها و کشورهایی که در آن‌ها بیداری اسلامی صورت گرفته است باید از استقامت ملت ایران یاد بگیرند و این امر موجب می‌شود تا آنان به هدف خود برسند و دشمنان را از صحنه کشورهای خود حذف کنند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما با این استقامت برای خودش استقلال و عزت آفرید، اضافه کرد: این استقلال آینده روشنی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز دشمنان متوجه شده‌اند جمهوری اسلامی الگوی تمام ملت‌های دنیا شده است و به همین دلیل می‌خواهند جلوی پیشرفت این نظام را بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل لنکرانی با اشاره به اینکه همیشه مردم در مسائل سیاسی جلوتر از مسئولان هستند، اضافه کرد: مردم در مسائلی که اصل نظام و انقلاب است، هیچ تردید و اختلافی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ما نباید دنبال ایجاد اختلاف و فتنه باشند، ‌تصریح کرد: متاسفانه اقدامات برخی از مسئولان درست در مقابل حرکت ملت و فرمایشات رهبری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: مسئولان بدانند اگر بخواهند در مسیر فتنه‌انگیزی استقامت داشته باشند و اختلافات را در کشور توسعه دهند، ملت آن‌ها را ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/78008/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول