اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

حضور گسترده مردم حاجی‌آباد در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: مردم حاجی‌آباد در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی جواب محکمی به یاوه‌گوئی‌های دشمنان دادند.

حضور گسترده مردم حاجی‌آباد در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، امام جمعه این شهرستان در جمع مردم ولایت مدار گفت: ما امروز یکپارچه فریاد می‌زنیم که اقتدار کشورمان را مدیون انقلاب و خون شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری افزود: امروز ملت ایران برای تجدید پیمان دوباره با امام راحل و شهدا آمده‌اند چرا که قبل از انقلاب چیزی نداشه‌ایم.

امام جمعه حاجی‌آباد ادامه داد: ملت ما با الطاف خداوند دست به زانوی خودش گرفته و نظامی مستحکم در مقابل دشمنان ساختند.

 مختاری در ادامه خطاب به دشمنان گفت: شما به شعور سیاسی ملت ایران باختید و ملت بر شما غلبه پیدا کرده است ملتی که برای دین اسلام به پا خواست خداوند نیز آن را یاری می‌کند و بدانید با مردمی طرف هستید که دشمن شناسی را در دامن مادر خود یاد می‌گیرند.

وی افزود: دشمنان نظام ما وقتی شکست می‌خورند در لباس دوست وارد میدان می‌شوند ولی دشمنان بدانند که جوانان ما هوشیار و بیدار هستند و آنها جنایات، ظلم و ستم شما را از یاد نبرده‌اند.

 نماینده ولی فقیه در حاجی‌آباد ادامه داد: صفحه‌های تاریخ به ما نشان می‌دهد که شما هیچگاه نیت خیر برای ملت ما نداشتید اگر برای ملت ما مشکلی پیش بیاید شما خوشحال می‌شوید.

مختاری در ادامه خطاب به مسئولان گفت: شما مسئولین امانت دار این انقلاب و خون شهدا هستید و سنگینی این بار را بر روی شانه‌های خود احساس کنید.

وی ادامه داد:‌ باید در کارها هدف جلب رضایت خداوند و مصلحت مردم باشد شما وام دار این ملت هستید و باید دست در دست هم بدهید و مشکلات مردم را حل کنید و این در سایه وحدت کلمه اتفاق می افتد.

مختاری تصریح کرد: امروز این نظام نیازمند وحدت است و باید در حرکتی منسجم و یکپارچه اختلافات بچه‌گانه را کنار بگذاریم.

در ادامه فرماندار شهرستان حاجی‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایت مدار شهرستان که با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه مشت محکمی بر دهان ابر قدرتهای جهان زدند، گفت: ما هر چه که امروز داریم به برکت انقلاب و خون شهدا، شهدایی که ادعا نداشتند ولی با دعا و ایمان راسخی که به خداوند داشتند باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول