اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله تسخیری:

ملت حصارهای ساخته شده استکبار را شکستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: پیام انقلاب اسلامی وحدت است و فجر قرآن و حکومت جهانی اسلام را نوید می‌دهد.

ملت حصارهای ساخته شده استکبار را شکستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله تسخیری پیش از ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در سنندج اظهار کرد: امام راحل وجهه‌ای از نور انبیاست که جامعه اسلامی ایران را از ظلمات استبداد، انحراف، کفر و تبعیت از استکبار جهانی نجات داد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی، نه تنها ملت ایران را بلکه کل جهان اسلام و آینده قرآن و فجر اسلام و تشکیل حکومت اسلامی در کل جهان را نوید می‌دهد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از روز 22 بهمن به عنوان روز مبدل شدن مصیبت‌های نظام شاهنشاهی به وضع نورانی قرآن و روز تجلی تمامی مفاهیم قرآنی نام برد و گفت: ملت ایران در این روز مورد لطف الهی قرار گرفتند و نصرت خداوند شامل حال این مردم شد.

به گفته آیت‌الله تسخیری، لطف خداوند موجب شد تا توطئه‌های دشمنان در قالب تحریک به کودتا، محاصره‌های نظامی و سیاسی و حصارکشی‌های مختلف به دور انقلاب و ملت اثری نداشته و این ملت همچنان سربلند از میدان‌های سخت آزمایش بیرون بیایند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی القاعده و طالبان را پایه‌گذاری و توطئه‌های زیادی در افغانستان، عراق و لبنان برپا کردند اما پشتیبانی خداوند تمامی آنها را بی‌اثر کرد.

آیت‌الله تسخیری یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود که با وجود پشتیبانی ابرقدرت‌های جهان از شاه خائن ملت با پیروی از امام خمینی(ره) حماسه پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن را رقم زدند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم دست به کار شدند تا جلو پیشرفت و صدور آن را بگیرند تا جایی که مرتجعین منطقه هم با پشتیبانی از صدام در این راستا تلاش‌های زیادی کردند.

وی اذعان داشت: بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی جدای از وقوع آن در کشورهای لیبی، تونس، مصر و بحرین بلکه در همه جای جهان اسلام شگفتی می‌آفریند و تمامی جهان اسلام منتظر تحقق پیام امام و انقلاب هستند.

وی در پایان پیام انقلاب را وحدت بین شیعه و سنی خواند و تاکید کرد ما باید همچنان وحدت خود را حفظ کنیم و پیشرو در عمل کردن و تحقق آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری باشیم.

انتهای پیام/79001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول