اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 324

حماسه 22 بهمن ورامین رقم خورد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور حماسه 22 بهمن مردم ورامین رقم خورد.

حماسه 22 بهمن ورامین رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه با روز پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهرستان ورامین با راهپیمایی با شکوهی یاد فجر 57 را گرامی داشتند.

مسیر های راهپیمایی 22 بهمن در ورامین از حد فاصل میدان امام خمینی (ره) تا زمین چمن کارخانه قند این شهر تعیین شده بود و این مراسم دشمن‌شکن صبح شنبه رأس ساعت 9:30 در حالی آغاز شد که از ساعت‌ها قبل عاشقان و مشتاقان به نظام و ولایت برای شروع راهپیمایی لحظه شماری می‌کردند.

مردم همیشه در صحنه شهرستان ورامین که در دوران انقلاب اسلامی خاطرات بسیار زیادی را در ذهن خود دارند با آغاز مراسم راهپیمایی 22 بهمن به سوی مصلای صاحب الزمان (عج) به راه افتادند.

همچنین در این مراسم، راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و تراکت‌های مختلف در این راهپیمایی حضور یافته‌اند، حمایت خود را از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی فریاد می‌زنند.

مسیر فوق مملو از جمعیت وطن دوستان علاقمند به اسلام و انقلاب اسلامی و عاشق ولایت بود که با مشت‌های گره کرده خواهان سرنگونی همیشگی استکبار جهانی شدند، این راهپیمایی عظیم و دشمن شکن نشان داد تحریم‌ها در عزم و اراده ملت غیور ایران اسلامی تاثیری ندارد.

مسیرهای فرعی مملو از جمعیت راهپیمایی نیز در بین راه به خیل عظیم جمعیت پیوستند و مراسم شکوهی خاص یافت، حضور پرشور خبرنگاران متعدد هم نتوانست همه عظمت و شکوه حضور عاشقانه مردم را به تصویر بکشد.

قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن در این مراسم قرائت شد.

این راهپیمایی مردمی همراه با خروش یکپارچه‌ ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از مسیرهای پیش‌‏بینی شده برگزار شد و ورامینی‌ها حماسه‌ای خلق کردند تا ایران اسلامی بار دیگر به آنان افتخار کند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین سید یدالله شیرمردی، رئیس ستاد نماز جمعه تهران در زمین چمن کارخانه قند ورامین به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول