اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار گلستان انجام شد

رونمایی از لوح ثبتی حماسه 12 دی گالیکش

خبرگزاری فارس: همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از لوح ثبتی حماسه 12 دی شهرستان گالیکش که به ثبت ملی رسیده بود، رونمایی شد.

رونمایی از لوح ثبتی حماسه 12 دی گالیکش

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان در این مراسم که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، امام جمعه گالیکش گفت: حماسه 12 دی گالیکش و حماسه‎های دیگری که منجر به شکل‎گیری انقلاب اسلامی ایران شد در دل و جان مردم ثبت شده و بعید است، ملت قهرمان و همیشه در صحنه گالیکش، این رویداد بزرگ و تاریخی را که نشان‎دهنده بیداری و بصیرت مردم این منطقه در تاریکی و ظلمت زمان طاغوت بوده از یاد ببرند.

سیدباقر موسوی ادامه داد: این مردم همیشه در صحنه و انقلابی با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه عشق و علاقه خود را به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی نشان خواهند داد و در دفاع از ارزش‎های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

شهدا صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان هم گفت: ثبت ملی واقعه پنجم آذر گرگان و 12 دی گالیکش تلاش برای ادامه دادن یاد و خاطره شهیدانی خواهد بود که صاحبان اصلی این نظام و این انقلاب هستند.

قربان عباسی ابراز امیدواری کرد که فعالیت‎های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بتواند، زمینه جذب بیشتر گردشگران به استان را فراهم کند و مسیر رسیدن به آینده‎ای روشن را که قطعاً سهم شهدا در آن پیدا و مشخص است، نشان دهد.

در مراسم رونمایی از لوح ثبتی حماسه 12 دی گالیکش که سیدباقر موسوی، امام جمعه گالیکش، علیرضا جمشیدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، رحمان صباغیان، فرماندار گالیکش، قربان عباسی، مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در کنار مردم گالیکش و اصحاب رسانه حضور داشتند از خانواده‎های شهیدان سیاوش ناصری، عباس فرقانی، بشیر علیزاده، علیرضا قزلسفلو، محمود پیری، صفرعلی گلستانی، نعمت‎الله حسینعلی‎نیا و نریمان نظری که در واقعه 12 دی به شهادت رسیدند، تجلیل شد، ضمن اینکه افتتاح متمرکز پروژه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی گالیکش، اجرای موسیقی زنده توسط دانش‌آموزان دبیرستان فراغی به دو زبان فارسی و ترکمنی و ارتباط زنده با رادیو گلستان از بخش‎های دیگر این برنامه بود.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول