اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 172

همانند 34 سال گذشته مقابل همه فتنه‌ها ‌ایستادگی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله ساری با اشاره به این‌که امروز ما در ایران محصور نیستیم، گفت: مقابل همه فتنه‌ها همانند 34 سال گذشته خواهیم ایستاد.

همانند 34 سال گذشته مقابل همه فتنه‌ها ‌ایستادگی می‌کنیم

جواد کردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان ساری اظهار داشت: بسیج باعث نشاط، روحیه و پشت گرمی مسئولان است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله ساری با اشاره به این‌که بسیج امروز رشد یافته و پرورش ‌یافته همان بسیج دوران جنگ است، تأکید کرد: بسیج، امروز دارای 30 سال تجربه است.

کردان با اشاره به مقاطع مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه هشت سال دفاع مقدس عرصه سازندگی، جبهه فرهنگی و جنگ نرم افزود: میدان‌دار همه جبهه‌ها بسیج است.

وی با برشماری شرایط و ویژگی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و شرایط بعد از جنگ اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی با تاکتیک‌های مختلف با ما در حال جنگ است.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج باید از مسائل پیرامونی خود آگاهی کامل داشته باشد، عنوان کرد: بسیج باید دارای بصیرت لازم باشد و دستورات فرماندهی معظم کل قوا و ولی‌فقیه زمان خود را بشناسد و در مواقع لزوم آن را به کار گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله ساری با تأکید بر این‌که دشمنان همواره به دنبال انحراف در مسیر انقلاب بودند، عنوان کرد: مقابل همه فتنه‌ها همانند 34 سال گذشته خواهیم ایستاد.

کردان با اشاره به ابعاد توطئه‌های دشمنان در نقاط مرزی کردستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و ترکمن اظهار داشت: چون دشمنان می‌دیدند که انقلاب برگرفته از مکتب تشیع است از ترس این‌که ایران به عنوان الگو به ملت‌های دنیا معرفی شود با تمام توان خود سعی کردند که ایران به اهداف خود نرسد.

وی با اشاره به این‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های فراوانی را داشتیم که موفقیت‌های بسیار بزرگی در مقابل سختی‌ها به دست آوردیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سال 57 در شرایطی پیروز شد که دو قدرت شرق و غرب با لوازم قدرت که در اختیار داشتند دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند.

کردان با اشاره به این‌که امروز ما نه تنها در ایران محصور نیستیم بلکه اسراییل با قدرت ایران است محصور شده است، تأکید کرد: امروز اگر مقاومتی در عراق، غزه، فلسطین و کشورهای آفریقایی می‌بینیم از برکت مقاومت همین جوانان شهید است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله با اشاره به این‌که اقتدار کنونی بسیج بر توانمندی و توانایی‌‌هایی مردمی است، افزود: تا هنگامی که تشکل مردمی بسیج حاضر باشد کشور از چنان اقتداری برخوردار است که تعدی بر آن معنی و مفهومی نداشته و دشمنان مأیوس می‌شوند.

وی تصریح کرد: نهاد مقدس بسیج توانسته تأثیر شگرف خود را در تمامی صحنه‌های حساس این انقلاب الهی مشخص کند و پیروزی را از آن ایران اسلامی کند.

کردان یکی از تکالیف اساسی بسیج را حفظ ارزش‌های مبتنی بر گفتمان امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: پایداری ملت و بصیرت آنان، همه توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

انتهای ‌پیام/2296/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول