اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

مردم در تمامی مراحل به وظایف خود عمل کرده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در تمامی مراحل به وظایف خود عمل کرده‌اند و امروز مسئولین هستند که باید به وظایف خود عمل کنند.

مردم در تمامی مراحل به وظایف خود عمل کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در جمع راهپیمایان برازجان اظهار داشت: نظام اسلامی در مسیر رشد و تعالی در حرکت است و روز به روز شاهد افتخارات بیشتر نظام اسلامی هستیم.

وی با تشریح ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی در چنین ایامی مقابل تبعیض و بی‌عدالتی و ستمگری ستمگرانی که به حقوق مردم چنگ انداخته بودند و به هر طریقی برای دستیابی به منافع خود پا روی گرده مردم می‌گذاشتند، ایستادگی کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حکام رژیم منحوس پهلوی تمامی حقوق مردم را نادیده گرفته و در ظلم و ستم روی ستم‌گران تاریخ را سفید کرده بودند، مردم مقابل این جریان ایستادگی و مقاومت کردند و انقلاب اسلامی را ایجاد کردند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: انقلاب پدیده‌ای است که در تمام دنیا مشاهده شده، ولی نوع انقلابی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شد، با تمامی انقلاب‌های جهان متفاوت بود.

وی در تشریح خصایص انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردم برای اجرای عدالت و شریعت اسلام، برای دستیابی به آرمان‌های اسلام و مبانی معرفتی دین خدا به صحنه آمدند؛ هر کدام از انقلاب‌های دنیا را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم که برای رسیدن به مطامع دنیا حرکتی انجام شده و انقلابی ایجاد شده، ولی در انقلاب اسلامی مردم بر اساس اعتقادات و مبانی دینی خود به صحنه آمدند.

این مسئول اذعان داشت: امام خمینی(ره) که رهبر و طلایه‌دار جریان مبارزه با ظلم و ستم بود، یک انسان الهی بود و نه‌ به‌خاطر ایجاد پست و مقام و تامین منافع برای خود قیام کرده‌ بود، بلکه برای نجات بشریت و انسان‌ها آمد و پای انقلاب ایستاد و رهبری انقلاب اسلامی با رهبری تمام انقلاب‌ها که رهبران آنها برای اینکه خود سرآمد جامعه باشند قیام می‌کنند متفاوت بود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در انقلاب‌هایی که در سایر نقاط جهان شکل گرفته، مشاهده کرده‌ایم که پس از مدت کوتاهی مجددا انقلاب جدیدی صورت گرفته و یا انقلاب به اصول قبل برگشته و متولیان به رفتارهای دوران قبل از انقلاب برگشته‌اند، ولی انقلاب ما اینگونه نبوده است.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: در دوران‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتباط مردم با امام خمینی(ره) ترک نشد و این ارتباط از حیث محبت و مودت بین مردم و امام(ره) بیشتر شد و شاهد بودیم که مردم با اشاره امام(ره) قیام می‌کردند.

وی با اشاره به حضور مردم ایران در جنگ تحمیلی تصریح کرد: با اشاره امام(ره) 250 هزار جوان ما بابت انقلاب و اسلام و برای مقابله و مبارزه با ظلم و تبعیض جان خود را فدا کردند و 500 هزار جانباز وجود خود را تقدیم خدا کرده و سلامت خود را از دست دادند به‌خاطر رابطه‌ای که بین مردم و ولی بود و رابطه محبتی که بین مردم و امام است و در هیچ‌کجای دنیا قابل مشاهده نیست.

موسوی‌نژاد گفت: مولفه‌های بررسی انقلاب را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم تمامی عواملی که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، با انگیزه الهی و اسلامی بوده است.

وی افزود: مردم در تمامی مراحل به وظایف خود عمل کرده‌اند و امروز مسئولین هستند که باید به وظایف خود عمل کنند و مدیران و مسئولان و متولیان باید کنار مردم قرار بگیرند و با درک و لمس مردم برای رفع مشکلات تلاش کنند.

بی‌توجهی مسئولان خیانت به خون شهداست

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر مسئولی بی‌توجهی یا کم‌توجهی کند و حقوق مردم را نادیده بگیرد، به انقلاب و 250 هزار جوان شهید و ارزش‌ها و آرمان‌های امام(ره) خیانت کرده و به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه مسئولان نوکری مردم را به عهده دارند، تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولین و متولیان و افرادی که مدیریت را در دست دارند، فقط و فقط برای نوکری و خدمت به مردم آمده‌اند و هیچ کس حق ندارد برای خود حقوق خاص تعیین کند.

وی ادامه داد: اگر مسئولین مازاد بر حقوق طبیعی که همه مردم دارند، برای خود حق و حقوق بخواهد، باید مطمئن باشیم که فرهنگ طاغوتی در وجود او متبلور شده، چون اگر طرز تفکر انسان طاغوتی نباشد خود را از مردم جدا نمی‌داند و هر لحظه کنار مردم محروم و مستضعف خود را قرار می‌دهد تا مردم را درک کند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: پشت میزها و درهای بسته برای حل مشکلات مردم نمی‌شود تصمیم گرفت و این تصمیم‌ها، تصمیم‌های نابه‌جا، نادرست و ناشایستی است که هیچ وقت مشکلات مردم را مرتفع نمی‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر مرزبندی کنیم و خود را از مردم جدا بدانیم، هر قانونی که تصویب می‌کنیم، آئین‌نامه‌ای که ابلاغ می‌کنیم و تصمیم‌های ما منطبق بر کارشناسی نیست و مشکلات مردم را حل نخواهد کرد و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات مردم با حضور پشت میزها و در اتاق‌های دربسته ممکن نیست.

در این آیین باشکوه مردم با سر دادن شعارهای انقلابی، ارادت و علاقه خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

انتهای پیام/2451/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول