اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-327

رائیجی: امروز ایران در تمام زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری دارد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: وضع ایران قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست؛ امروز ایران در تمام زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

رائیجی: امروز ایران در تمام زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیباج، حجت‌الاسلام محمدرضا رائیجی امشب در نشست سیاسی که با حضور شمار زیادی از جوانان و مردم در حسینیه محله ورزن شهر دیباج برگزار شد، ضمن تبریک ایام‏الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما 34 ساله شد و در طول این سالیان بزرگ‏ترین خطرات و دشمنی‌ها را که هر یک از آن می‌توانست دولت، حکومت و کشوری را ساقط کند، علیه این انقلاب به کار گرفتند؛ اما انقلاب به لطف امام زمان(عج) و رهبری قبلی و فعلی و حمایت مردم مصون ماند.

وی افزود: ایران از قبل انقلاب وابسته بودیم و شاه هیچ اختیاری نداشت و تحت امر آمریکا و شوروی سابق بود، انتخابات ظاهری و فرمایشی بود اگر هم مردم رأی می‌دانند، لیست افراد مورد نظر در سفارت آمریکا بود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: با توجه به آمار خودشان قبل انقلاب 53 درصد از مردم بی‌سواد بودند تا زمان جنگ و مدتی بعد در همین مناطق دیباج و دامغان گاهی هشت ساعت قطع برق و کمبود برق داشتیم و 80 درصد از ملت ایران آب شرب سالم نداشتند.

رائیجی با بیان اینکه این گاز در زمان شاه هم بود،گفت: شوروی سابق با قیمت دو قران و به بیانی مجانی گاز را به کشورش می‌برد، اما ملت ما هیزم و نفت استفاده می‌کردند حتی برخی پول خرید بخاری را هم نداشتند از نظر اسلحه و مهمات هم چیزی نداشتیم.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب و چند سال بعد در زایشگاه و درمانگاه دامغان دکترها فیلیپینی، هندی و پاکستانی بودند و زبان ما را هم نمی‌دانستند چون به جوانان ما میدان عمل نمی‌دادند و آن تعداد جوان درسخوان را با امکانات جذب خارج از کشور کردند.

قوام و منصور می‏گفتند ایرانی‌ها عرضه ساخت آفتابه را هم ندارند

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه قوام و منصور نخست وزیر ایران در آن دوران گفتند که ایرانی‌ها عرضه ساخت آفتابه ندارند و نمی‌توانند کارخانه سیمان اداره کنند، عنوان کرد: اکنون بزرگ‏ترین جراحی قلب و قرنیه در تهران انجام می‌گیرد و با وجود این همه ساختمان‌سازی ایران سیمان خاورمیانه را تأمین و به کشورهای مشترک‌المنافع صادر می‌کند.

رائیجی تصریح کرد: امروزه اقتدار و استقلال داریم، کسی جرأت تعرض به کشور را ندارد، هر کس را بخواهیم انتخاب می‌کنیم قبل انقلاب جوانان عفت و حجاب نداشتند و کشف حجاب بود جرأت بیرون آمدن را نداشتند برخی ناشکری می‌کنند جوانان ما انقلابی‌اند،22بهمن در راهپیمایی خواهیم دید که نظرشان در مورد رهبری این است.

وی عنوان کرد: آن زمان که آمریکا همه چیز داشت، امام(ره) فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و امروز ما همه چیز داریم و آنها هیچ ندارند این تحریم‌ها تا انتخابات ادامه دارد تا به مردم فشار آورند تا آنها برگردند ولی آنها نمی‌دانند که ما مسلمانیم لازم باشد، روزه می‌گیریم.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان به دنبال غفلت ملت ما هستند؛ مسلمانان نباید ناامید شوند ما خدا را داریم و روزی ما دست خداست خدا می‏فرماید « ایمان به خدا داشته باشید و خداترس باشید که در این صورت در‌های آسمان به رویتان باز می‌شود».

انتهای پیام/2249/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول