اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده فردا در یاسوج

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر، فردا همایش پیاده‌روی خانواده در یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده فردا در یاسوج

آرمان قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس در یاسوج با بیان این‌که همایش‌های پیاده‌روی نقش بزرگی در جذب خانواده‌ها به سوی ورزش دارند، اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد چند سالی هست که این کار خوب از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول در اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در سال گذشته تعداد 156 همایش پیاده‌روی خانواده در سطح این استان برگزار شد به کاهش تعداد این نوع ورزش در استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه امسال تاکنون به هر دلیل تنها 40 همایش پیاده‌روی در استان برگزار شده است.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان این استان ادامه داد: متأسفانه ادارات و دستگاه‌ها آن گونه که باید حمایت نمی‌کنند و به همین خاطر نسبت به گذشته چنین برنامه‌هایی بسیار اندک شده است.

قنبرزاده افزود: اگر ورزش همگانی رو به ضعف و زوال برود بی‌شک سلامتی و تندرستی مردم در جامعه رخت برمی‌بندد و به همین دلیل همه در برابر سلامت جامعه و به خصوص قشر میانسال و کهن‌سال مسئولیم.

وی در ادامه به برگزاری همایش پیاده‌روی که صبح فردا در یاسوج برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: این همایش فردا 20 بهمن و از ساعت 7.5 صبح از محل ابتدای پارک جنگلی تا تپه نورالشهدای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

قنبرزاده از همه خانواده‌های یاسوجی خواست به میمنت دهه مبارک فجر در این راهپیمایی حضور گسترده داشته باشند تا همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/2571/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول