اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر و با حضور مسئولان صورت گرفت

بازدید فرماندار بویراحمد از مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست یاسوج

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد، مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بهزیستی شهرستان و جمعی از مسئولان و کارشناسان ادارات و نهادها از مراکز توانبخشی و نگهداری از کودکان بی‌سرپرست یاسوج بازدید کردند.

بازدید فرماندار بویراحمد از مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرماندار بویراحمد، مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بهزیستی شهرستان، کارشناس امور بانوان فرمانداری و جمعی از مسئولان و کارشناسان ادارات و نهادها از مراکز توانبخشی و نگهداری از کودکان بی‌سرپرست یاسوج بازدید کردند.

محمد الفونه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه مسئولان این مراکز  و پرسنل زحمت‌کش بهزیستی تشکر و قدردانی کرد و گفت: مراقبت و نگهداری از افراد ناتوان و معلول دارای زحمات فراوانی بوده که بی‌شک اجر این افراد نزد خداوند محفوظ است.

فرماندار بویراحمد هزینه نگهداری از افراد ناتوان، معلولان جسمی و حرکتی و ذهنی را زیاد دانست و گفت:  هزینه نگهداری مجموعه مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی بسیار بالا بوده از این رو می‌طلبد مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی و خیرین توجه ویژه‌ای به این مراکز داشته باشند.

وی به تشریح عملکرد مراکز خیریه، کلینیک‌ها و مجتمع‌های خدمات اجتماعی و توانبخشی پرداخت و گفت: در سطح شهرستان بویراحمد  14 مرکز خیریه، 13 مرکز توانبخشی آموزش وجود دارد که از این تعداد 8 مرکز به صورت شبانه‌روزی خدمات مضاعفی را به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

الفونه بیشترین فعالیت و خدمات در این مراکز را مراقبت و نگهداری، آموزش سالمندان، معلولان جسمی و ذهنی و کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست عنوان کرد و گفت: این قشر از جامعه افراد آسیب‌پذیر هستند که نیازمند مراقبت و نگهداری ویژه‌ای هستند. 

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: توجه و عنایت مردم نوع‌دوست و خیرین به مراکز و نگهداری از معلولان و افراد بی‌سرپرست را بسیار مهم و ضروری است از این رو باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

انتهای پیام/82011/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول