اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 273

گلباران مزار شهدای گمنام توسط دانش‌آموزان قرچک

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان شهرستان قرچک مزار شهدای گمنام را گلباران کردند.

گلباران مزار شهدای گمنام توسط دانش‌آموزان قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و همزمان با ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی ثارالله (ع) زیباشهر مزار دو شهید گمنام این شهرستان گلباران شد.

در این مراسم نورانی که رئیس و شورای معاونان اداره آموزش و پرورش قرچک نیز حضور داشتند، دانش‌آموزان با حمل دست نوشته‌هایی با عناوین «در بهار آزادی جای شهدا خالی» و «راهت ادامه دارد ای شهید» با حضور در مزار شهدای گمنام و ضمن قرائت فاتحه، مزار این عزیزان را گلباران کردند.

محمد قهاری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک در سخنانی کوتاه در جمع دانش‌آموزان شرکت کننده با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، پیام مهم شهیدان را حمایت از ولایت فقیه و شرکت در برنامه‌های انقلاب و جهاد علمی دانش‌آموزان عنوان کرد و از دانش‌آموزان خواست با جدیت در تحصیل علم و دانش و حضور فعال در بسیج راه شهدا را ادامه دهند.

گفتنی است، مزار دو شهید گمنام که 16 سال دارند در پارک جنگلی زیباشهر محل زیارت مردم شهیدپرور و فضای معنوی برای جوانان و مردم شهرستان شده است.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول