اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس خبر داد

راه‎اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از راه‎اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان خبر داد.

راه‎اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‎های حمل و نقل ریلی اینچه‎برون، یک فرصت مثبت در بازرگانی منطقه‎ای محسوب می‎شود چنانچه حجم مناسبات و مبادلات موجود می‎طلبید نمایندگی وزارت امور خارجه در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نمایندگی وزارت امور خارجه یکی از آمال و آرزوهای گلستان به شمار می‎آمد تصریح کرد: این نیاز مهم و اساسی برای گلستان که به عنوان یکی از استان‎های مرزی فعال و پویا است مورد نیاز بود و درخواست آن مورد موافقت وزیر امور خارجه و معاونت پارلمانی وزارت قرار گرفت.

با راه‎اندازی نمایندگی وزارت، گلستان سهم مهمی در سیاست خارجی پیدا می‎کند

به گفته نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی، چارت تشکیلاتی نمایندگی وزارت به استانداری گلستان ارسال شده که امیدواریم با مکانی که به درخواست وزارت امور خارجه اعلام شده شاهد فعال شدن این حوزه در استان باشیم.

امامی افزود: با راه‎اندازی نمایندگی وزارت در استان اتباع کشورهای آسیای میانه که دارای روادید و نیازهای کنسولی هستند تمام کارها در مرکز استان انجام خواهد گرفت و لزومی به مراجعه به وزارت خارجه نیست لذا این ساختار به توسعه و تبادل مبادلات بازرگانی کمک می‎کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: گلستان با راه‎اندازی این نمایندگی سهم مهمی در سیاست خارجی خواهد داشت و انجام ماموریت‎های مهمی را به دوش استان خواهد گذاشت.

بحث‎های اختلاف‌برانگیز در مجلس موجبات خوشحالی دشمن را فراهم کرد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امیدواریم هر چه سریع‎تر این نمایندگی در استان بازگشایی شود چراکه این مهم، یک فرصت طلایی برای گلستان به شمار می‎رود.

امامی در بخش دیگری از سخنانش حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن یک اصل اساسی و مهم خواند و ابراز داشت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دهن‎کجی‎هایی که دشمن تا الآن نسبت به نظام اسلامی داشته و به دنبال آن است را خواهد داد.

وی در خصوص بحث‎های اختلاف‌برانگیزی که در مجلس اتفاق افتاد و موجبات خوشحالی دشمنان را فراهم کرد متذکر شد: دشمن امیدوار است به اینکه این بحث‎ها و اختلافات باعث حضور کمرنگ مردم در انتخابات 22 بهمن شود، اما مردم نشان خواهند داد حتی در چنین فضایی اراده جمعی و ملی خویش را در وقت خود انجام خواهند داد.

22 بهمن نمایش قدرت ایران خواهد بود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه مردم ایران همیشه بابصیرت هستند اذعان داشت: همایش و نمایش قدرت ایران در 22 بهمن امسال نیز همچون سال‎های گذشته مثال‌زدنی خواهد بود و می‎تواند در موضوع تحریم‎ها، تهدیدها، تصمیمات بین‎المللی و سناریویی که دشمن قرار است در آینده در پیش بگیرد بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول