اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج مهندسین استان سمنان خبر داد

راه‌اندازی کانون تخصصی عمران در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان از راه‌اندازی کانون تخصصی عمران متشکل از 250 مهندس جوان بسیجی در این استان خبر داد.

راه‌اندازی کانون تخصصی عمران در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی دهرویه پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه اعضای کانون تفکر و هم‌اندیشی عمران بسیج مهندسین که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، گفت: بسیج مهندسین نهادی تأثیرگذار است، نه تأثیرپذیر و در جلساتی که با نام بسیج برگزار می‌شود، نباید به کلی‌گویی پرداخته شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان اظهار داشت: با تقویت روابط بین سازمان بسیج مهندسین و مهندسان بسیجی می‌توانیم ظرفیت‏های خوب و زیادی را به دستگاه‏های اجرایی نشان دهیم.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تقویت روابط مهندسان بسیجی با سازمان بسیج مهندسین استان سمنان عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان افزود: ما معتقد هستیم در جلساتی که با نام سازمان‌هایی مانند بسیج برگزار می‌شود، نباید به کلی‌گویی بپردازیم؛ چرا که کلی‌گویی در برخی از مسائل باعث می‌شود تا عیوب آن‏گونه که باید و شاید، رخ ننماید.

دهرویه خاطرنشان کرد: فکر و ایده در جوانان بیشتر است؛ اما نکات قابل توجهی در جلسات کارگروه‌های تخصصی مطرح می‌شود و ایده‌های خوبی در آن شکل می‌گیرد ولی به دلیل اینکه ارتباط با جوانان ضعیف است، این ایده‌ها به مرحله اجرا نمی‌رسد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان از راه‌اندازی کانون تخصصی عمران متشکل از 250 مهندس جوان بسیجی خبر داد.

دهرویه افزود: در صورت راه‌اندازی این کانون، برنامه‌ها و فعالیت‌های جدید مانند برگزاری کلاس‌های آموزشی، بازدیدهای علمی دوره‌های نرم‌افزاری را در راستای ارتقای سطح علمی مهندسان جوان در دستور کار قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/2249/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول