اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قم خبر داد

تمدید ثبت‌نام پردیس دانشگاه قم تا 23 بهمن

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قم از تمدید زمان ثبت‌نام پردیس دانشگاه قم تا 23 بهمن خبر داد.

تمدید ثبت‌نام پردیس دانشگاه قم تا 23 بهمن

مصطفی فضائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت پردیس دانشگاهی دانشگاه قم اظهار کرد: این پردیس در راستای اهداف و سیاست‌های برنامه پنجم توسعه در سال گذشته با موافقت شورای گسترش آموزش عالی تأسیس شده است.

وی از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای پردیس دانشگاه قم در نیمسال دوم تحصیلی خبر داد و افزود: علاقه‌مندان تا بیست و سوم بهمن فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قم با بیان اینکه پذیرش دانشجو در 10 رشته مقطع کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد گفت: داوطلبان در رشته‌های فقه و مبانی حقوق، علوم قرآن و حدیث، ریاضی در گرایش کاربردی و محض، فیزیک در دو گرایش جامد و ذرات بنیادی، حسابداری، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی عمران، حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم‌شناسی و حقوق مالکیت فکری پذیرش می‌شوند.

وی یادآور شد: 15 نفر در هر رشته در صورت کسب حدنصاب علمی لازم به شیوه تفکیک جنسیتی پذیرش می‌شوند.

فضائلی عنوان داشت: پیش‌بینی شده دانشگاه‌ها نسبت به ایجاد پردیس اقدام کنند تا بتوانند از طریق آزمون‌های اختصاصی دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی را پذیرش کنند که این امر فرصت ویژه‌ای محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی رشته‌های جدید در پردیس منوط به وجود امکانات و افراد متقاضی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قم عنوان داشت: توزیع کارت داوطلبان روزهای 25 و 26 بهمن از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه قم صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: آزمون پردیس دانشگاه قم 27 بهمن در این دانشگاه به صورت کتبی برگزار می‌شود و سپس سوابق تحصیلی داوطلبان پس از قبولی در آزمون بررسی می‌شود.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول