اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پیشگیری از ابتلا به سرطان

همایش پیشگیری از سرطان در آوج برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش پیشگیری از سرطان امروز در شهرستان آوج برگزار شد.

همایش پیشگیری از سرطان در آوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، هم زمان با هفته مبارزه با سرطان همایش پیشگیری از سرطان با حضور مسئولان و شهروندان آوجی امروز در کانون شهید مصطفی خمینی شهر آوج برگزار شد.

فرماندار شهرستان آوج در این همایش با اشاره به وظایف مسئولان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری سرطان در کشور اظهار داشت: مسئولان می‌توانند با آگاه‌سازی به موقع مردم را از شیوع این بیماری خطرناک مطلع کرده و زمینه پیشگیری عمومی را فراهم کنند.

سیدعبدالله موسوی با بیان اینکه دین مبین اسلام برای تمام مراحل زندگی برنامه ویژه‌ای را سفارش کرده است، افزود: با توجه به رشد روز‌افزون علم پزشکی در جهان لذا امروزه پیشگیری از این بیماری مهم‌تر از درمان آن بوده و باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

وی عنوان کرد: اگر امروز در جهان پیرامونی متوجه رخ دادن یک بیماری می‌شویم این امر به خاطر گناه و اشتباهی است که از سوی بشر سر زده و شیوع یافته است.

موسوی با اشاره به آموزه‌های دین اسلام و نقش آن در تعالی زندگی بشری ابراز داشت: دین مبین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین راه و روش‌های رعایت بهداشت را به تمام انسان‌ها نشان داده است و مسیر را روشن ساخته است.

این مسئول ادامه داد: تمام انسان‌ها باید با رعایت مبانی دینی در راستای ایجاد جامعه‌ای سالم گام برداشته و تلاش کنند.

فرماندار آوج ورزش و کنترل تغذیه را جزو مواردی دانست که نقش بسزایی در سلامت ایفا کرده و متذکر شد: خرید غذاهای حاضری و فست‌فودها از دیگر مواردی است که در شیوع بیماری نقش عمده‌ای داشته و متأسفانه بیشتر مردم نیز به سوی استفاده از سموم غذایی کشیده می‌شوند.

انتهای پیام/77005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول