اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه همدان خبر داد

برگزاری نشست نقش روحانیت در شکل‌گیری انقلاب

خبرگزاری فارس: معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه همدان از برگزاری نشست سیاسی ریشه‌های انقلاب اسلامی و نقش روحانیت در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی در همدان خبر داد.

برگزاری نشست نقش روحانیت در شکل‌گیری انقلاب

حجت‌الاسلام علی‌اصغر گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر لزوم تبیین ابعاد این مهم تأکید کرد و اظهار داشت: زوایای گرانسنگ این رخداد مهم به رهبری امام راحل(ره) باید برای همگان خصوصاً نسل جدید تبیین شود.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک رویداد مردمی به تبعیت از امام راحل(ره) دارای زوایا و ابعاد بسیاری است که مؤلفه‌های شایان توجهی دارد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه استان همدان با اشاره به نقش اقشار مختلف مردمی از جمله روحانیت در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بر لزوم برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون این مهم صحه گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه استان همدان، در راستای تبیین نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری نشست‌های تخصصی و تبیینی را هدف قرار داده است.

گرجی گفت: در همین راستا سلسله نشست‌های سیاسی با موضوع ریشه‌های انقلاب اسلامی و نقش روحانیت در شکل‌گیری و تداوم انقلاب در حوزه‌های علمیه استان همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری این نشست‌های سیاسی از اساتیدی چون حجت‌الاسلام اکبری و حجت‌الاسلام ابوطالبی، از استادان اعزامی مؤسسه پژوهشی امام (ره) قم بهره گرفته شده است.

به گفته معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه همدان، بصیرت‌افزایی طلاب و حفظ روحیه انقلابی در بین طلاب حوزه‌های علمیه استان همدان مهمترین هدف برگزاری این نشست‌های سیاسی پیرامون نفش روحانیت در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی در پایان برگزاری مستمر نشست‌های سیاسی در حوزه‌های علمیه استان را مورد تأکید و حمایت قرار داد.

انتهای پیام/89004/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول