اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس:

توطئه اقتصادی دشمنان هم شکست خواهد خورد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم کشور ما در سخت‌ترین شرایط اقتصادی تمام کاستی‌ها را تحمل کرده‌اند و در صحنه حضور داشته‌اند و این بار نیز چنین می‌شود.

توطئه اقتصادی دشمنان هم شکست خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌‌ محمد‌باقر عبادی پیش از ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمنان نظام تلاش می‌کنند که به هر قیمتی به کشور ما و مردم ضربه بزنند، ولی تا خدا نخواهد این اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: در دوران مختلف پیروزی انقلاب پشتیبانی خداوند از کشور در صحنه‌های گوناگون به وضوح دیده شده که این امر در جریان طوفان شن طبس و فتنه 88 دیده می‌شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پیروزی‌ها برای ملت ما تا زمانی ‌که وحدت بین اقشار مختلف وجود داشته باشد و پشت سر رهبری حرکت کنند، ادامه خواهد داشت.

دشمنان نظام نمی‌خواهند مقاومت مردم ایران در جهان الگو شود

 

عبادی به هدف مقابله دشمنان با نظام اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام نمی‌خواهند مقاومت مردم کشور ما به عنوان الگو در جهان تبدیل شود که این توطئه‌ها نیز با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری خنثی می‌شود.

حضور مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن یاس دشمنان نظام را در پی دارد

وی ادامه داد: همه مسئولان باید در راهپیمایی 22 بهمن حضور شکوهمندی داشته باشند چرا که موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام را در پی دارد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی به ویژگی‌های نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: الهی‌بودن انقلاب یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است که باعث قوت و تداوم آن شده است.

عبادی با بیان اینکه قدرت و توان انقلاب ما فراگیر است، یادآور شد: مردم کشور ما در سخت‌ترین شرایط اقتصادی تمام کاستی‌ها را تحمل کرده‌اند و در صحنه حضور داشته‌اند.

وی از ولایی بودن انقلاب به عنوان دیگر ویژگی آن یاد کرد و اذعان داشت: اگر این جنبه از انقلاب گرفته شود بسیار ضربه محکمی به کشور ما وارد می‌شود.

انتهای پیام/69011/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول