اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر صدای ما را بشوند

کشاورز: صعود به لیگ برتر فوتبال نیازمند حمایت مسئولان است

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه فوتبال شاهین بندر عامری گفت: امیدواریم مسئولان به کمک این تیم بیایند و با حمایت‌های مالی و معنوی خودشان دست نوازشی بر سر این تیم بکشند تا راه صعودمان به لیگ برتر هموارتر شود.

کشاورز: صعود به لیگ برتر فوتبال نیازمند حمایت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مرتضی کشاورز صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به حمایت‌های مسئولان استان بوشهر از این تیم اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان تنها 4 میلیون تومان ابتدای فصل به ما کمک کرده، این در حالی است که ما 75 میلیون تومان بابت مرحله نخست رقابت‌ها بدهکاریم.

کشاورز ادامه داد: اکنون که در مرحله دوم مسابقات و در آستانه لیگ برتری شدن قرار داریم با شرایط سخت مالی روبرو هستیم که انتظار داریم استاندار پرتلاش از همین جا صدای ما رو بشنوند و به همراه مدیر ارشد ورزش استان به کمک این تیم بیایند و با حمایت‌های مالی و معنوی خودشان دست نوازشی بر سر این تیم بکشند تا راه صعودمان به لیگ برتر هموارتر شود.

وی اظهار داشت: از تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی استان می‌خواهیم تیم شاهین بندر عامری را مورد حمایت جدی‌تری قرار دهند چرا که همیشه حرف از استعدادیابی در فوتبال بوشهر مطرح می‌شود، اما نه کسی برای آن وقت می‌گذرد و نه حاضر هستند هزینه کنند.

وی بیان کرد: باید این را بگویم که در تیم امیدهای ما به جز دو بازیکن، سایر بازیکنانمان از بومی‌های مستعد استان و اکثراً ساکن روستا هستند و جالب‌تر آنکه 12 بازیکن ما در حال حاضر در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیلند و این همان استعدادیابی است که ما انجام دادیم و حالا جا دارد که مسئولان بیایند به خاطر پیشرفت فوتبال استان به این تیم کمک کنند.

کشاورز تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم به جای صرف هزینه‌های میلیاردی که در این سال‌ها برای برخی باشگاه‌ها در بوشهر شد و نتیجه‌ای هم جز بدهی‌های سرسام‌آور نبود، مسئولان ارشد استان و متولی ورزش استان بیایند و به این تیم کمک کنند.

تشکیل کمیته اقتصادی باشگاه برای جذب اسپانسر

قائم مقام باشگاه شاهین با اشاره به برنامه‌های اقتصادی برای این باشگاه گفت: در خصوص برنامه‌ها باید بگویم از آنجا که تمامی اموراتمان در باشگاه براساس مشورت و کار گروهی استوار است، طبیعتاً هر برنامه‌ای برای باشگاه داشته باشیم، برنامه‌ای نیست که شخصاً تدارک دیده باشم.

وی گفت: در نظر داریم با توجه به ظرفیت خوبی که در تنگستان و مخصوصاً در بندر عامری وجود دارد کمیته اقتصادی باشگاه را هرچه سریعتر با حضور لنج‌داران و فعالان اقتصادی تشکیل دهیم و راهکارهای خوبی برای درآمدزایی باشگاه شاهین در نظر بگیریم، تلاش خواهیم کرد تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه را هم برای حضور مقتدرانه در فصل بعد رقابت‌های شهرستان و صعود به لیگ استان تقویت کنیم.

کشاورز افزود: در خصوص جذب اسپانسر هم باید بگویم اینکار را برعهده کمیته اقتصادی باشگاه خواهیم گذاشت و قطعاً در دستور کار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مدت کوتاهی از حضورم در باشگاه می‌گذرد، اما با پیگیری‌های صورت گرفته موفق شدیم دفتری برای باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بندر عامری در مرکز استان در نظر بگیریم که انشاالله پس از پایان مسابقات مرحله دوم، کل مجموعه آنجا مستقر خواهند شد.

تیم فوتبال امید شاهین بندر عامری بوشهر به عنوان نماینده استان از 23 بهمن ماه در بوشهر برای صعود به لیگ برتر میزبان تراکتورسازی تبریز، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس قائم‌شهر خواهد بود.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول