اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

جمهوری اسلامی ایران زیر بار قدرت‌های استکبار نمی‌رود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی مستقل دنیاست که زیر بار قدرت‌های استکباری نمی‌رود.

جمهوری اسلامی ایران زیر بار قدرت‌های استکبار نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب را می‌توان به دو دسته معنوی و مادی تقسیم کرد که دستاورد معنوی این انقلاب که اصل و اساس آن است، تقویت دین اسلام و حضور دین در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی است.

وی افزود: دستاوردهای مادی انقلاب اسلامی ایران نیز به گونه‌ای است که هر فرد منصفی اگر وضعیت قبل از انقلاب را با وضعیت کنونی آن مقایسه کند اقرار می‌کند که در هر سال از این 34 سال گذشته به اندازه کل حکومت پهلوی به مردم خدمت شده است.

امام جمعه گناباد خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی مستقل دنیاست که زیر بار قدرت‌های استکباری نمی‌رود.

صادقی‌نسب یادآور شد: ملت استوار ایران با وجود تمام مشکلات، روز 22 بهمن امسال با حضور باشکوه خود در راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌کوبند.

وی تصریح کرد: برخی از رسانه‌های استکبار به خاطر ضربه‌ای که از انقلاب خورده‌اند القا می‌کنند که مردم ایران از انقلاب خسته شده‌اند و انقلاب اسلامی ایران توانست لقمه چربی را از دهان آن‌ها بگیرد.

امام جمعه گناباد افزود: آن‌ها می‌ترسند که این انقلاب به نقاط دیگر جهان اسلام سرایت کند و دست آنها از ذخایر عالم اسلام کوتاه شود لذا همه تلاش خود را بر شکست انقلاب و نظام اسلامی ایران قرار داده‌اند.

وی با اشاره به شهرستان گناباد گفت: در سطح شهرستان گناباد نیز غیر از افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی، بهداشتی و فرهنگی می‌توان به عملکرد بسیار موفق کارگروه کشاورزی شهرستان اشاره کرد که توانسته است تاکنون 300 میلیارد ریال را در بخش کشاورزی جذب کند.

انتهای پیام/70006/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول