اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف شرعی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودسر گفت: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال یک تکلیف عقلی و شرعی است و ملت باید با حضور پرشور خود دشمنان را مایوس کنند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت ‌الاسلام محمدحسین تقی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی، این نهضت را صد درصد اسلامی خواند و اظهار کرد: خصوصیت نهضت اسلامی از دیدگاه امام خمینی (ره)، اسلامی بودن آن است که مهم‌ترین خصوصیت انقلاب محسوب می‌شود.

وی نثار بیش از 100 هزار شهید از 15 خرداد سال 42 تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی را برای اسلام دانست و تصریح کرد: مردمی بودن، دومین خصوصیت انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه رودسر گسترش خدمات به تمام مردم به ویژه نقاط محروم را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: پیشرفت‌های حیرت‌آور علمی، احیای زیرساخت‌های فنی و مهندسی کشور از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان جامعه را مورد تاکید قرار داد و اذعان کرد: در انقلاب اسلامی ریزش‌هایی داشته‌ایم اما رویش‌های انقلاب مانند دانشمندان هسته‌ای بیشتر از ریزش‌ها بوده است.

تقی‌زاده، ایمان استوار مردم و تبعیت محض از ولایت فقیه را از جمله عوامل پیروزی انقلاب اسلامی نامید و اذعان کرد: اتحاد و انسجام مثال‌زدنی ملت ایران مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب بوده است.

وی با اشاره به توصیه اکید مقام معظم رهبری در حفظ وحدت و انسجام اسلامی به سران قوا، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اختلافات مضر است و از کشاندن اختلاف در بین مردم بپرهیزند و از بداخلاقی سیاسی دوری کنند.

امام جمعه رودسر درباره طرح مذاکره آمریکا با ایران، خاطر نشان کرد: ملت‌ها و دولت‌هایی در طول 30 سال انقلاب اسلامی در سیطره آمریکا بودند و آیا دولت‌های سرسپرده آن ها که ملت‌های خود را زیر پای سلطه‌گران انداخته بودند توانستند پیشرفتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ایران ندارد، متذکر شد: مذاکره با آمریکا در شرایط تحریم چه سودی به حال ملت ایران دارد که برخی‌ها از روی غفلت و یا غرض‌ورزی صحبت از مذاکره با آمریکا می‌کنند.

تقی‌زاده در ادامه به فرا رسیدن 22 بهمن و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اشاره کرد و یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال یک تکلیف عقلی و شرعی است و ملت باید با این حضور دشمنان را مایوس کنند.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول