اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان:

ذوب‌آهن به دنبال تساوی است/ فولاد تنها به برد فکر می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم ذوب آهن در اهواز تنها به دنبال کسب حداقل امتیاز است ولی فولاد به دنبال برد خانگی و امتداد افتخارات است.

ذوب‌آهن به دنبال تساوی است/ فولاد تنها به برد فکر می‌کند

حسین فرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: فولاد خوزستان برای برد در بازی خانگی خود مقابل ذوب آهن به میدان می‌رود و در این باره از همه توان خود استفاده خواهد کرد.

وی افزود: فولاد خوزستان در بازی‌های گذشته افتخارات زیادی را به نام خود ثبت کرده و قطعا نیز در این بازی روند کسب افتخار و نباختن خود را ادامه خواهد داد.

فرکی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان شناخت خوبی از بازی‌های ذوب آهن دارد، خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان از ذوب آهن شناخت خوبی دارد و به این دلیل می‌داند که این تیم به دنبال دفاع و خلق موقعیت در ضدحمله است و برای مقابله با این موضوع برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده است.

فرکی با اشاره به اینکه ذوب آهن وضعیت بهتری دارد، تاکید کرد: فولاد خوزستان می‌داند که ذوب آهن با آمدن کاظمی بهتر شده است و جایگاه خوبی در جدول دارد و به این دلیل برای شکست این تیم از همه توان خود استفاده می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: فولاد از نظر روحیه در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و برای برد در این بازی آمادگی زیادی دارد و از ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان در شرایط کنونی با 24 بازی برگزار شده و کسب 42 امتیاز در رده سوم جدول رقابت‌ها قرار دارد و قرار است عصر امروز با تیم ذوب آهن اصفهان مقابله کند.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول