اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نبرد فوتبالیست‌های شمال و جنوب کشور

فوتبال نوشهر بُرد را با باخت عوض کرد

خبرگزاری فارس: بازی فوتبال «البدر گنگ» و نوژن شهرداری نوشهر در ورزشگاه شهدای نوشهر به نفع مهمان پایان یافت.

فوتبال نوشهر بُرد را با باخت عوض کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از نوشهر، از هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور یک بازی بین تیم‌های فوتبال «البدر گنگ» و نوژن شهرداری نوشهر در ورزشگاه شهدای نوشهر برگزار شد.

در این بازی پرهیجان که یادآور بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران بود تیم فوتبال البدر گنگ در مقابل چشمان تماشاگران نوشهری در ورزشگاه نوشهر بازی دو بر صفر باخته را سه بر 2 برد و سه امتیاز شیرین را با خود به بندر گنگ برد.

نوژن شهرداری نوشهر در نیمه اول بازی هجومی و رو به جلو را در دستور کار خود قرار داد و توانست در همان نیمه اول در دقیقه 20 با گل وحید المهدی قلی‌پور از حریف جنوبی خود پیش بیفتد و با همان نتیجه نیمه اول را برنده وارد رختکن شود.

اما در نیمه دوم این بازی نیز تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر با ارائه روند بازی هجومی خود موفق شد گل دوم خود را توسط فرشید خزایی در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی درون دروازه تیم فوتبال «البدر گنگ» کند و در حالی که گمان می‌کرد سه امتیاز این بازی را در جیب خود دارد به یک‌باره ورق بازی به نفع بازیکنان «البدر گنگ» برگشت و این تیم در عرض تنها 13 دقیقه سه گل وارد دروازه نوشهری‌ها کرد و بازی باخته را با برد شیرین عوض کرد.

گل‌های تیم فوتبال «البدر گنگ» را سید حسن جعفری، وحید نوری و رحیم باج‌زاده به ترتیب در دقایق 58، 62 و 71 به ثمر رساندند و خاطره دربی پایتخت را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه زنده کردند.

انتهای پیام/860019/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول