اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال دارتاک لرستان:

فوتبال دارتاک شکست تلخی را در ساری تجربه کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال دارتاک لرستان گفت: شکست تلخی را در ساری تجربه کردیم.

فوتبال دارتاک شکست تلخی را در ساری تجربه کرد

اکبر حسنوند پس از شکست سنگین تیمش مقابل صنعت ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بازیکنانم بازی بسیار بدی در برابر صنعت ساری ارائه دادند و مجبور به این شکست پرگل شدند.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان این شکست سنگین را باور ندارم و با توجه به این شکست، شرایط تیم برای بقا در جدول بسیار خطرناک شد.

سرمربی فوتبال دارتاک لرستان ادامه داد: بازیکنان صنعت ساری بازی خوبی را مقابل تیم ما انجام دادند و با این بازی زیبا و هجومی از مدعیان لیگ هستند.

حسنوند گفت: در بازی‌های آینده بازیکنان باید برای بقا تلاش بیشتری کنند تا سهمیه لرستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حفظ شود.

وی درباره قضاوت داور این دیدار اظهار داشت: قضاوت داور در این بازی بد نبود اما می‌توانست خطای بازیکن ما را روی مهاجم صنعت، پنالتی اعلام نکند.

سرمربی دارتاک لرستان در پایان افزود: در این باخت تمامی بازیکنان و کادرفنی مقصر هستند که نتوانستند بازی قابل قبولی را مقابل صنعت ساری ارائه دهند.

گفتنی است، از هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم دارتاک لرستان در مقابل میزبان خود صنعت ساری در ورزشگاه شهدای ساری هشت بر یک شکست خورد و با این شکست از مدعیان سقوط شد.

انتهای‌پیام/86005/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول