اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سفر به اصفهان صورت گرفت؛

حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در باشگاه گیتی‌پسند

خبرگزاری فارس: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در اصفهان از امکانات باشگاه گیتی‌پسند بازدید کرده و با مدیران این باشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در باشگاه گیتی‌پسند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نمایندگان AFC که برای بررسی وضعیت میزبانی کشورمان در جام ملت‌های آسیا به ایران سفر کرده‌اند، امروز در باشگاه گیتی‌پسند اصفهان حضور پیدا کردند.

در جریان این بازدید علی تارقلی‌زاده و فولی نمایندگان کنفدراسیون فوتسال آسیا و رییس دپارتمان فوتسال فدراسیون فوتبال در باشگاه گیتی‌پسند حضور یافته و امکانات و بخش‌های مختلف این باشگاه بازدید به عمل آورده و با مسئولان واحدهای مختلف باشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان این بازدید، علی تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا از برنامه‌ها و فعالیت‌های باشگاه گیتی‌پسند در حوزه فوتسال ابراز رضایت کرده و نکاتی را در خصوص آینده فوتسال در دنیا و درآمدزایی و پخش تلویزیونی مطرح کرد.

به گزارش فارس، باشگاه‌هایی از دو کشور آسیایی به فیفا معرفی شده تا در راستای فعالیت‌های توسعه فوتسال از آن‌ها استفاده شود و این نمایندگان از امکانات دیگر کشورهای آسیایی نیز بازدید کرده تا در نهایت دو کشور انتخابی از آسیا مشخص شوند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول