اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-146

سالار: غرب مازندران افت فشار محسوس برق ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: غرب مازندران به ویژه در کجور افت فشار محسوس برق ندارد.

سالار: غرب مازندران افت فشار محسوس برق ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، شامگاه پنجشنبه همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران و مسئولان شهری، ساختمان اداری فنی برق بخش کجور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار مازندران در این مراسم با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و رهبر کبیر انقلاب گفت: در اواخر قرن بیستم که می‌رفت مادی‌گرایی سلطه خود را در قالب استبداد به جهان تحمیل کند، امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از ارزش‌های فکری، جهان را به اسلام دعوت کرد و این‌گونه بود که استکبار جهانی که نقشه خود را نقش بر آب می‌دید، شروع به توطئه‌چینی علیه نظام اسلامی کرد.

سید عیسی هاشمی‌حیدری با بیان اینکه متقی‌ترین مسلمانان کسانی هستند که از منظر خداوند بالاترین مرتبه را دارند، اظهار داشت: دشمنان از ابتدا مدعی بودند که اسلام برای اداره جامعه و مدیریت آن برنامه‌ای ندارد، اما امام راحل با استقرار نظام مبتنی بر ولایت فقیه آن‌چنان ساختارهای سازمانی کشور را مستحکم ساختند که بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب، همچنان مقاوم در مقابل دشمنان ایستاده است.

وی ادامه داد: امام راحل سال‌ها قبل در یک نگاه سازمان‌گرایی به اداره جامعه، امروز و حتی سال‌های آینده را پیش‌بینی کردند و این نشان می‌دهد، اسلام برای اداره جامعه از قدرت بالایی برخوردار است، اما توطئه دشمن تمامی ندارد، بنابراین همواره باید هوشیار بود.

هاشمی با بیان اینکه نظام اسلامی در قالب یک نظام ارزشی گام به گام قله‌های توسعه را فتح کرد، خاطر نشان کرد: توسعه وضع موجود، توسعه انتظاری و توسعه آرمانی سه مرحله رشد و توسعه هر کشوری را تشکیل می‌دهند.

وی در این خصوص تصریح کرد: در توسعه وضع موجود خوب عمل کردیم، در توسعه انتظاری منتظریم تحولی رخ دهد و با استفاده از آن بر پله‌های بالاتر قدم بگذاریم، اما ما به دنبال توسعه آرمانی هستیم، یعنی باید خود را در سطحی مطرح کنیم که دنیا در بخش‌های اقتصاد، فرهنگ، جامعه‌شناسی، شهرسازی و نظامی بر ما غبطه بخورد، بنابراین برای رسیدن به توسعه آرمانی هرگز در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آییم.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالای بخش کجور نوشهر عنوان کرد: این خطه با چشم‌انداز زیبا از ظرفیت‌های بالایی بهره‌مند است که باید شناسایی شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز با بیان اینکه این شرکت در اول مهرماه سال 77 به ثبت رسید، اضافه کرد: شرکت توزیع برق غرب مازندران هفت شهرستان و 12 بخش را زیرپوشش خود دارد.

مصطفی سالار شبکه‌های فشار ضعیف این منطقه را 55 هزار و 372 کیلومتر و فشار متوسط آن را بیش از سه هزار کیلومتر عنوان کرد.

وی تعداد پست‌های این منطقه را 8 هزار و 721 پست عنوان کرد و گفت: 446 هزار و 191 مشترک داریم که از این تعداد 222 هزار و 987 مشترک شهری و 213 هزار و 213 مشترک روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اشاره به دو بخش مرکزی و کجور در امور توزیع برق گفت: فشار ضعیف امور یک هزار و 24 کیلومتر است که بخش کجور آن 148 کیلومتر را شامل می‌شود و همچنین فشار متوسط ما نیز 659 کیلومتر است که 96 کیلومتر آن مربوط به بخش کجور است.

سالار با اشاره به اینکه 80 هزار و 266 مشترک شهری داریم، یادآور شد: در بخش کجور 11 هزار و 507 مشترک از نعمت برق بهره‌مند هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از نظر افت فشار در کجور مشکلی وجود ندارد، ابراز داشت: این ساختمان که دارای 120 متر مربع زیربنا است به مبلغ 130 میلیون تومان خریداری شده است.

فرماندار نوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه کجور نام محروم را با خود به همراه داشته است، اذعان داشت: آنچه امروز در راه توسعه و پیشرفت کجور انجام می‌شود به برکت انقلاب اسلامی است.

محمدعلی قمی‌اویلی با تأکید بر اینکه خدمات ارائه شده در بخش کجور در سال‌های بعد از انقلاب در مقابل آن قابل مقایسه نیست، افزود: کجور به میمنت انقلاب اسلامی به بخش تبدیل شد و پس از آن بود که در بخش‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای را شاهد بودیم.

وی بهره‌مندی از امام جمعه، شهر شدن روستای پول کجور در سال گذشته و جشن شهر شدن روستای کجور در هفته آینده را از جمله خدمات نظام اسلامی به بخش کجور دانست و افزود: با وجود همه تلاش‌ها همچنان در زیرساخت‌های کجور دچار مشکل هستیم که امیدواریم این بخش که یک هزار و 176 کیلومتر مربع وسعت داشته و از نعمت‌های بی‌نظیر خدادادی بهره‌مند است با اتحاد و برنامه‌ریزی به توسعه و پیشرفتی که استحقاق آن را دارد، دست یابد.

انتهای پیام/86019/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول