اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم معارفه نخستین فرماندار سیمرغ عنوان شد

حسینی: سازش با آمریکا ارزانی نمی‌آورد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: سازش با آمریکا نه تنها ارزانی برای کشور ما نمی‌آورد بلکه خواری و ضعف به ارمغان خواهد آورد.

حسینی: سازش با آمریکا ارزانی نمی‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید هادی حسینی صبح امروز در آیین معارفه نخستین فرماندار شهرستان جدیدالتاسیس سیمرغ با بیان اینکه تماس‌های مکرر برای انتخاب فرماندار شهرستان سیمرغ در واقع وارد کردن نمایندگان به آغاز اختلافات و کشمکش‌ها است گفت: اگر خواهان توسعه و پیشرفت هستید نمایندگان را وارد این مسائل نکنید و وحدت و اخوت بهترین متمسک برای وصول ترقی است.

حسینی با یادآوری ایام انقلاب و رشادت مردان انقلابی تاکید کرد: امروز همه ما به پشتوانه همان رشادت‌ها ایستاده‌ایم ولی افرادی گوشه‌ای نشستند و فقط می‌گویند گرانی و بیکاری شده است یا مثل برخی کشورها رفتند و سفره‌شان را نزد آمریکایی‌ها باز کردند و می‌گویند اگر سازش کنیم مشکل ما با آمریکا حل می‌شود ولی آنها باید بدانند که سازش با آمریکا ارزانی نمی‌آورد بلکه خواری و ضعف به ارمغان خواهد آورد.

وی تاکید کرد: باید ایستادگی کنیم تا از این برهه نیز بگذریم هر چند این گذر ممکن است زمان‌بر و سخت باشد ولی ملت ما با حرکت در مسیر رهبری و مقاومت، مشکلات را پشت سر می‌نهند.

کمال علی‌پور دیگر نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس نیز دهه فجر امسال را به علت پیشرفت‌های چشمگیر ایران متفاوت دانست و افزود: با وجود فشار تحریم‌ها ایران به پیشرفت‌های خوبی دست یافت که حتی گامی از برنامه‌های سند چشم‌انداز 1404 نیز فراتر رفته است.

وی با اشاره به در اختیار داشتن ماهواره زهره و ناهید توسط ایران تاکید کرد: ایران در علم، تکنولوژی، نانو و انرژی هسته‌ای جزو پنج کشور برتر دنیا است.

وی با تاکید بر حضور شهدا در جای جای میهنمان خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از پایمال شدن خون شهدا باید راه توسعه و پیشرفت را هموار کنیم که این مسیر مشارکت معقول و معناداری را می‌طلبد که نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم است.

انتهای پیام/86008/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول