اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهریار در مجلس:

تولید پهپاد اسکن ایگل در ایران خواب آمریکایی‌ها را آشفته کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید پهپاد اسکن ایگل در داخل کشورمان خواب آمریکایی‌ها را آشفته کرده است.

تولید پهپاد اسکن ایگل در ایران خواب آمریکایی‌ها را آشفته کرد

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: طی چند دهه اخیر آمریکایی‌ها به گونه‌ای تبلیغ کرده‌اند که دیگران تصور کنند که پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابزار نظامی و جنگی تنها در اختیار آنها است.

وی تصریح کرد: در این مدت ارتش آمریکا با لشگرکشی به نقاط مختلف جهان و استفاده از جنگ‌‌افزارهای پیشرفته، خود را حاکم مطلق جهان معرفی می‌کرد، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی پوشالی بودن قدرت ارتش آمریکا برای ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه افشا شد.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا مستشاران نظامی خود را از ایران خارج کرد و تصور می‌کردند این اقدام آنها ارتش ایران را نابود خواهد کرد.

گروسی ادامه داد: علت این بود که پیش از انقلاب ما دانش نظامی و علم ساخت تجهیزات نظامی را نداشتیم و به همین دلیل آمریکایی‌ها خیال می‌کردند که با قطع رابطه با ایران، ما خلع سلاح خواهیم شد.

وی بیان داشت: این در حالی است که جوانان ایران اسلامی با رهبری ولی امر مسلمین از تحریم‌ها و سختی‌ها و موانع برای خود فرصت ساخته و با کاری جهادی و شبانه‌روزی به دانش‌ پیشرفته نظامی دست پیدا کردیم.

* آمریکا همه شکست‌های خود را از چشم ایران می‌بیند

گروسی افزود: به عنوان نمونه در ماه‌های اخیر نیروهای مسلح کشورمان موفق به تسخیر یکی از پیشرفته‌ترین تسلیحات جاسوسی نظامی جهان یعنی پهپاد اسکن ایگل فوق پیشرفته آمریکایی شدند.

وی بیان داشت: در ابتدا غربی‌ها می‌گفتند ایرانی‌ها توانایی این کار را ندارند و پس از آنکه خبر تسخیر این پرنده جاسوسی تایید شد، گفتند که ایران نمی‌تواند از دانشی که در ساخت پهپاد اسکن ایگل به کار رفته است، سر دربیاورد.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبر راه‌اندازی خط تولید پهپاد اسکن ایگل گفت: امروز ما نه تنها از دانش فوق اطلاع داریم، بلکه توانستیم خط تولید آن را هم در اختیار داشته باشیم که این امر خواب غربی‌ها به ویژه سران کاخ سفید را آشفته کرده است.

گروسی تاکید کرد: این موفقیت‌ها موجب رسوایی آمریکایی‌ها شده و امروز آنها همه شکست‌های خود را از چشم ایران می‌بینند.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول