اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌وگو با فارس:

ارتباط با آمریکا در گرو تدبیر رهبری است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برقراری ارتباط با آمریکا در گرو تصمیم‌گیری و امر مقام معظم رهبری است.

ارتباط با آمریکا در گرو تدبیر رهبری است

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص پیشنهاد مذاکره مستقیم از سوی جوبایدن، معاون اوباما، بیان داشت: مطرح کردن این موضوع نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی، نظام الهی مبتنی بر ارزش‌های والای اسلامی و انسانی است، تأکید کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران نشان از بصیرت و آگاهی است.

ممدوحی پیروزی در مقابل مستکبران عالم را وعده الهی دانست و گفت: امام خمینی (ره) تمام وجودش غرق در اسلام بود و امروز ملت ایران با ایستادگی بر آرمان‌های امام راحل در سراسر جهان به عزت رسیده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: مطرح شدن این موضوع نشان از بی‌اثر بودن تحریم‌ها و برملا کننده موضع ضعف آن‌هاست.

ممدوحی ملت ایران را ملتی آزاده و متمدن توصیف کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به گفتمان براساس احترام متقابل معتقد است اما ذره‌ای از حقوق خویش کوتاه نمی‌آید.

وی با بیان موضوعاتی درباره عملکرد آمریکا در طول تاریخ درباره سایر ملل تأکید کرد: هر زمان که آمریکا از موضع ضعف بیرون آمده، یک سیاست سوء در پیش گرفته است و نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: حمایت آمریکا از گروه‌های ضدبشری و اعمال تحریم‌های غیرمنطقی یکی از موانع هرگونه تغییر خواهد بود.

ممدوحی در پایان هرگونه ایجاد ارتباط مستقیم با آمریکا را در گرو تصمیم‌گیری، تشخیص و امر مقام معظم رهبری بیان کرد.

انتهای پیام/2700/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول