اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

فعالیت مدیران در ادارات صرف خدمات به شهروندان شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: فرصت ارزشمندی که در اختیار مدیران و کارمندان ادارات است باید صرف خدمات به شهروندان شود.

فعالیت مدیران در ادارات صرف خدمات به شهروندان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه شهرداری نیشابور، اظهار کرد: نظرات متفاوتی نسبت به ساختار و عملکرد شورای اسلامی شهر نیشابور شنیده می‌شود و بی‌انصافی است که فقط اشکالات آنها را مطرح کنیم و نکات مثبت را در نظر نگیریم.

وی افزود: شاید بیشترین مطالبه در ارتباط با شهرداری را بنده در مجامع مختلف مطرح کردم و هر کجا که لازم بود محرمانه تذکر دادم یا بر مصوبات آنان نظرات اصلاحی اعمال کردم.

فرماندار نیشابور تاکید کرد: اینکه فرمانداری تنها در کنار موضوعات قرار داشته و یا من نقدی بر کارکرد شهرداری نداشته‌ام درست نیست.

هاشمی با اشاره به انتقادات مردم از عملکرد شهرداری به فرمانداری، گفت: چنانچه شورا و شهرداری، عوامل انسانی را انسجام، هزینه‌ها و تعداد پرسنل را در درازمدت کاهش دهند به مرور فعالیت عمرانی شهرداری افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مدتی است علیه شورا و شهرداری مطالب فراوانی گفته می‌شود، خاطر نشان کرد: باید ببینم این حرف‌ها چقدر برای رضای خدا است.

فرماندار نیشابور یادآور شد: تعداد زیادی پرسنل در بخش‌های مختلف شهرداری کار می‌کنند که کسی حق ندارد خدمات کارکنان مذکور را به راحتی زیر سئوال ببرد.

رئیس شورای تامین نیشابور تاکید کرد: با صدور اعلامیه و بیانیه، افکار عمومی را نباید تحت‌الشعاع قرار داد و افراد منتقد فرصت دهند کار شورا که تا پایان آن زمان اندکی باقی‌مانده تمام شود.

هاشمی افزود: اگر خودمان را جای مدعی‌العموم، نماینده مجلس یا فرماندار بگذاریم و هر حرفی بزنیم، درست نیست.

وی عنوان کرد: ممکن است اشکالاتی باشد که حتی قابل دفاع نباشد ولی چه کسی اجازه داده که به جای  قانون، تصمیم بگیریم تا حق کسی ضایع شود.

هاشمی با بیان اینکه ممکن است فردا خودمان مسئولیت پیدا کنیم بنابراین باید رقیب را محترم بشماریم، گفت: یک ماهی است که شهر آرام شده است و من به‌عنوان فرماندار از فعالان سیاسی، عوامل منتقد و کسانی که دلسوزی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

فرماندار نیشابور با اظهار تعریف از اعضای شورای شهر نیشابور که دارای تجربه و کارکردهای خوبی هستند، تصریح کرد: نباید مدیریت شهری را تبدیل به لشکر شکست‌خورده کرده و مجموعه را منفعل کنیم و روحیه کار را از افراد بگیریم.

هاشمی با دعوت از منتقدان شورا که به اعضا اجازه کار کردن بدهند تا شاید شرایط بهتری برای شهر رقم بخورد، یادآور شد: هر کجا لازم ببینم، با اشتباهات برخورد می‌کنم و به مراجع ذی‌ربط گزارش می‌دهم.

وی با تصریح بر اینکه آمادگی دارم منتقدان فلش حملات خود را علیه فرمانداری تنظیم کنند، اضافه کرد: تمام افراد برای توسعه شهر دلسوزی می‌کنند؛ بنابراین باید قدرشناس زحمات یکدیگر بوده و با اتحاد کارها را پیش ببریم.

فرماندار نیشابور تاکید کرد: فرصت ارزشمندی که در اختیار مدیران و کارمندان ادارات است باید صرف خدمات به شهروندان شود.

انتهای پیام/70003/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول