اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس کمیته پزشکی باشگاه مس

تیم مس با 2 مصدوم به مصاف سایپا می‌روند

خبرگزاری فارس: ‌رئیس کمیته پزشکی باشگاه صنعت مس کرمان گفت: تیم فوتبال صنعت مس کرمان با دو بازیکن مصدوم به مصاف سایپا می‌رود.

تیم مس با 2 مصدوم به مصاف سایپا می‌روند

مهدی مداحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت مس کرمان در حالی راهی کرج شد که دو بازیکن مصدوم در ترکیب خود دارد.

وی ادامه داد: پویا سیف‌پناهی و شهرام گودرزی دو بازیکن مصدوم این تیم قادر به همراهی مس کرمان در دیدار مقابل سایپا نیستند. 

دیدار مس کرمان و سایپای کرج ساعت 15 و 30 دقیقه‌ ‌شنبه‌ 21 بهمن ماه جاری در کرج برگزار می‌شود. صنعت مس هم‌اکنون با 33 امتیاز در رده دهم و سایپا با 30 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاده است.

جدال هندبال کرمان تبریز

در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال، تیم صنعت مس کرمان در تبریز ‌به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. این دیدار ‌ساعت 16 عصر فردا ‌‌به نوعی جدال تیم‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.

صنعت مس کرمان با  10 امتیاز در رده پنجم و شهرداری تبریز ‌با 11 امتیاز در جایگاه چهارم‌ جدول رده‌بندی قرار دارند.

دیدار سرنوشت‌ساز بسکتبال کرمان

در رقابت‌های حذفی بسکتبال کشور تیم صنعت مس کرمان در قزوین‌ به مصاف تکماش این شهر می‌رود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود ‌که‌ از دو دیدار گذشته یکی را بلند‌قامتان‌ مس کرمان و دیگری را تیم قزوین به سود خود به پایان برده‌اند. بازی سوم ‌این دو تیم سرنوشت صعود یکی از این تیم‌ها را به مرحله بعد تعیین می‌کند.

کرمانی‌ها میهمان تبریزی‌ها

در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم هندبال ایران تایل کرمان در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. ایران تایل کرمان هم‌اکنون با هشت امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده‌ و شهرداری تبریز با یک امتیاز در قعر جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

فوتبال بانوان بم در صدر لیگ برتر

در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تیم پاس همدان و شهرداری بم قرار بود، صبح فردا در ورزشگاه فجر بم به مصاف یکدیگر بروند که نماینده همدان از دیدار مقابل بم انصراف داد.

در پی عدم حضور تیم فوتبال پاس همدان مقابل شهرداری بم نتیجه این دیدار سه بر صفر به بمی‌ها داده شد تا این تیم همچنان با 51 امتیاز در صدر جدول بماند.

انتهای پیام/2446/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول