اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان مرحله اول لیگ دسته سه کشور

تیم فوتبال آرمان رضا مشهد از صعود به لیگ دسته دو کشور بازماند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال تیم آرمان رضا مشهد گفت: علیرغم مشکلات فراوان زحمت خودمان را کشیدیم و همین که در دور رفت در کنار مدعیان بودیم، کارنامه قابل قبولی می‌تواند باشد.

تیم فوتبال آرمان رضا مشهد از صعود به لیگ دسته دو کشور بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علی سیف که تیمش دیروز 15 بهمن ماه در یک جدال نفس‌گیر با تساوی 2 بر 2 مقابل میزبانش تیم فوتبال پیروزی شیروان کار خود را با 23 امتیاز در گروه یک رقابت‌های لیگ دسته 3 فوتبال کشور به پایان رساند و از صعود به مرحله بعدی بازماند، اظهار کرد: با مشکلات فراوانی که از ابتدای آغاز رقابت‌ها و دیر بسته شدن تیم داشتیم، حضورمان در کنار مدعیان در دور رفت کارنامه قابل قبولی برای عملکرد تیم در رقابت‌ها است.

وی با اشاره به در اختیار نداشتن دو بازیکن اصلی تیمش به دلیل حضور بدون هماهنگی آنها در کشور امارات اظهار کرد: مجبور شدیم در بازی پایانی از بازیکنان جوان تیم مقابل میزبانمان که با تمام قدرت برای کسب پیروزی به میدان آمده بود استفاده کنیم، که بسیار جنگنده بازی کردیم و از این تیم نباختیم.

سیف با بیان اینکه در ابتدای فصل تیم دیر بسته شد و فرصت کافی برای آماده کردن بازیکنان از لحاظ فنی، روحی و روانی در اختیار نداشتیم، عنوان کرد: با وجود اینکه به دلیل مشکلات تحصیل، خانوادگی و مصدومیت همیشه در طول فصل برخی از بازیکنان در کنار هم نبودند، اما با تمام این مشکلات ساختیم و در دور رفت توانستیم خودمان را پیدا کنیم و به هماهنگی خوبی برسیم که قدری دیر شده بود.

سرمربی تیم فوتبال آرمان رضا مشهد با بیان اینکه تیمش از لحاظ اخلاقی نیز در طول مسابقات بسیار خوب عمل کرد، عنوان کرد: خبرهایی شنیدیم که فدراسیون فوتبال نیز چنین عقیده‌ای را در خصوص تیم آرمان رضا دارد.

وی با اشاره به مشکلات مالی تیم فوتبال آرمان رضا و پرداخت نشدن چند ماه از حقوق بازیکنان و کادر فنی این تیم، در خصوص سال آینده بیان کرد: مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند که برنامه‌هایی برای سال آینده خواهند داشت که باید ببینیم سرنوشت مسائل مالی امسال بازیکنان و کادر فنی چگونه خواهد شد تا بعدا به سال آینده فکر کنیم.

گفتنی است امروز 16 بهمن ماه نیز دو دیدار دیگر در گروه یک رقابت‌های لیگ دسته 3 فوتبال کشور برگزار خواهد شد که در چالوس تیم پارس فوتبال این شهر به مصاف تیم عقاب تهران خواهد رفت و در صورت پیروزی 27 امتیازی می‌شود و در صدر جدول قرار خواهد گرفت و در قوچان نیز تیم شهرداری این شهر، دیگر نماینده خراسان‌رضوی میزبان شهرداری اسلام‌شهر خواهد بود که در صورت پیروزی مقابل این تیم و شکست تیم شهرداری چالوس مقابل عقاب تهران، برای صعود به دور بعد شانس خواهد داشت.

این در حالی است که تیم پیروزی شیروان نیز با 26 امتیاز صعود خود را به دور بعدی رقابت‌ها قطعی کرده است.

انتهای پیام/70005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول