اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس خبر داد

احداث دانشگاه ویژه خواهران در تالش

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور احداث دانشگاه ویژه خواهران و دانشگاه صنعتی در تالش گرفته شد.

احداث دانشگاه ویژه خواهران در تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، محمود شکری در مراسم افتتاحیه گازرسانی به هفت منطقه شهر اسالم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: تالش بزرگ آماده خدمتگزاری برای مردم است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی، گفت: ملت ایران با نثار خون فرزندان شهید خود به نیرنگ آمریکا «نه» گفتند و امروز ما با شهدای عزیزمان که با اهدای خون و جانشان برای اسلام، امام (ره) و ولایت، ایستاده‌اند عهد و پیمان می‌بندیم و راه آن ها که پاکی، عزت، کرامت، صداقت و عدالت است را ادامه می‌دهیم.

این نماینده توکل بر خدا و توسل به پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) را راه خدمتگزاری و بصیرت در دنیا و آخرت برشمرد.

وی درباره ایجاد دانشگاه ویژه خواهران در تالش تصریح کرد: دستور احداث یک واحد دانشگاهی ویژه خواهران و دانشگاه صنعتی در تالش گرفته شد.

فرماندار تالش نیز در مراسم مذکور با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: اگر امدادهای غیبی در طول انقلاب نبود ایران نیز مانند کشورهای دیگر که به عزت و شرفشان می‌تازند، می‌شد اما امروز ایران با عزتمندی در جهان حکومت می‌کند و باید این ها را دید و در ذکر و فکر آورد، زیرا خداوند به پیامبر (ص) فرمود به مردم تذکر بده تا با یاد خدا متذکر شوند.

کریم شعبانی با بیان اینکه امروز نیز شاهد هجمه شدیدی علیه انقلابمان هستیم، اذعان کرد: دشمنان از طریق ماهواره‌ها دوران طاغوت را به یاد مردم می‌آورند اما باید بدانند که مردم مسلمان ما هرگز حکومت الله را رها نکرده و به سراغ حکومت طاغوت نمی‌روند.

وی با تصریح بر اینکه در دهه فجر جاری 77 پروژه عمرانی با اعتبار 9.4 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: به برکت انقلاب اسلامی ما شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف هستیم.

این مسئول موفقیت‌های کشور به ویژه پرتاب موجود زنده به فضا را حاصل عزت و نام شهدا و انقلاب اسلامی نامید و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم این انقلاب را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل دهیم.

انتهای پیام/84001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول