اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز/137

4 پروژه ورزشی در قائمشهر بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر چهار پروژه ورزشی در شهرستان قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

4 پروژه ورزشی در قائمشهر بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، بعد از ظهر امروز چهار پروژه روستایی سالن‌های ورزشی روستاهای قراخیل، چمازکتی و کوتنا و نوسازی ورزشگاه تختی به طور همزمان در قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر هزینه اجرایی این چهار پروژه را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 13 پروژه ورزشی نیمه‌تمام در قائمشهر وجود دارد.

عادل عالیشان با اشاره به اینکه روند ساخت و ساز فضاهای ورزشی در شهرستان قائمشهر از رشد خوبی برخوردار است از مردم خواست تا در حفظ و نگهبانی اماکن ورزشی کوشا باشند.

فرماندار قائمشهر نیز در این مراسم اماکن ورزشی را مکانی معنوی و مقدس دانست که موجب دوری جوانان از کجروی‌ها و گرایش آنان به سمت خصایل پهلوانی و رعایت اصول اخلاقی می‌شود.

علی پیرفلک با اشاره به ظرفیت‌های بالای ورزشی در منطقه بالاتجن قائمشهر و عدم وجود زیرساخت‌ها تصریح کرد: به برکت نظام و مشارکت عالی مردم بالاتجن قائمشهر ، فضاهای ورزشی مناسبی در این منطقه به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد: به هر روستایی که مشارکت بیشتری داشته باشد در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با قدردانی از مشارکت مردمی عالی روستای قراخیل قائمشهر خواستار گسترش دیدگاه مردم قراخیل در شرکت امور عام‌المنفعه و به تبع آن آبادانی روستاها و عزتمندی نظام در بین روستاهای استان مازندران و شهرستان قائمشهر شد.

احمد سعادتمند با اعلام در دستور کار بودن 12 پروژه نیمه کاره ورزشی شهرستان قائمشهر اذعان داشت: در سال 92 آماده‌سازی زمین فوتبال در قراخیل انجام می‌شود.

انتهای پیام/86008/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول