اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار بیرجند

دو طرح در دانشگاه پیام نور بیرجند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار بیرجند دو طرح در دانشگاه پیام نور بیرجند به بهره‌برداری رسید.

دو طرح در دانشگاه پیام نور بیرجند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی نوری ابوذری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های سالن چند منظوره و ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور بیرجند اظهار کرد: سالن ورزشی شهید احمدی روشن دانشگاه پیام نور بیرجند برای برگزاری مسابقات ورزشی به مساحت یک‌هزار و 600 متر مربع زیربنا آماده شده است.

وی با اشاره به سالن ورزشی شهید احمدی روشن دانشگاه پیام نور بیرجند افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر 450 میلیارد ریال هزینه شده است.

هزینه‌کرد 11 میلیاردی برای اجرای ساختمان آموزشی پیام نور بیرجند

مدیر مالی دانشگاه پیام نور بیرجند از برگزاری مسابقات ورزشی در این سالن خبر داد و اذعان داشت: این سالن با ظرفیت یک‌هزار صندلی آماده برگزاری مسابقات است.

نوری‌ابوذری افتتاح ساختمان آموزشی شهید علی محمدی در دانشگاه پیام نور بیرجند را، یکی دیگر از طرح‌های قابل افتتاح این دانشگاه عنوان کرد و متذکر شد: این ساختمان با مساحت یک‌‌هزار و 350 متر مربع  زیربنا به بهره‌برداری رسید.

وی، اعتبار  هزینه شده این پروژه را 11 میلیارد ریال برشمرد و یادآور شد: فاز سوم ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور در دو طبقه احداث شده که مشکلات کلاسی و آموزشگاهی دانشگاه را مرتفع کرده است.

بهره‌برداری از مسجد دانشگاه پیام نور بیرجند تا اوایل سال آینده

مدیر مالی دانشگاه پیام نور بیرجند از پیشرفت 85 درصدی طرح مسجد دانشگاه پیام نور خبر داد و تصریح کرد: امید است این طرح اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نوری‌ابوذری در ادامه خواستار تامین اعتبار پژوهشکده دانشگاه پیام نور بیرجند شد که تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/69011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول