اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نیمه دوم اسفند ماه صورت می‌گیرد

اعزام 200 دانشجوی دانشگاه پیام نور ملایر به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز ملایر از اعزام 200 دانشجوی دانشگاه پیام نور ملایر از نیمه دوم اسفندماه سال جاری به مناطق عملیاتی خبر داد.

اعزام 200 دانشجوی دانشگاه پیام نور ملایر به مناطق عملیاتی

فرهاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر برنامه راهیان نور را یکی از بزرگترین برنامه‌های فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد و اظهار داشت: درک لحظات معنوی شهدا، فرهنگ شهادت و لمس فیزیکی مناطق عملیاتی و جنگ و هشت سال دفاع مقدس مسیر روشنی را برای جوانان و نوجوانان فراهم می‌کند.

وی بر لزوم فرهنگسازی شهادت و ادامه مسیر شهدا و شناخت بیشتر جوانان با وصیت‌نامه و رهنمودهای شهدا تأکید کرد و گفت: دشمن امروز از هر نوع حربه و وسیله‌ای برای انحراف جوانان به ویژه دانشجویان استفاده می‌کند تا اعتقادات و باورهای آنها را به نفع خود جلوه دهد که این برنامه فرهنگی حرکتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ملایر ابراز داشت: با توجه به رشد دانشجویان دانشگاه پیام نور و تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اهتمام مسئولان نسبت به برگزاری اردوهای راهیان نور جلسات متعددی در راستای اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی برگزار شده که دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور امسال 200 نفر دانشجوی این دانشگاه را به مناطق عملیاتی اعزام خواهد کرد.

وی از اعزام دانشجویان دانشگاه پیام نور ملایر از نیمه دوم اسفند ماه خبر داد و گفت: این اعزام‌ها با چهار دستگاه اتوبوس در دو مرحله انجام می‌شود.

حاتمی در ادامه عنوان داشت: دانشجویان اعزامی از مناطق عملیاتی جنوب شامل، شلمچه، فتح‌المبین، اروندکنار، هویزه و... بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این اردوها روحانیون و مبلغان دینی برای پاسخگویی به سئوالات دینی و تعدادی از راویان دفاع مقدس نیز برای معرفی و روایت جنگ و هشت سال دفاع مقدس دانشجویان را همراهی می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ملایر در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته سهمیه اعزام دانشجویان دانشگاه پیام نور ملایر به مناطق عملیاتی 160 نفر بود که امسال تعداد سهمیه 40 نفر افزایش داشته است.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول