اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام امام جمعه شیراز به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

حضور مردم درس دوباره وحدت به همگان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: حضور باشکوه و منسجم مردم از اقشار مختلف لزوم وحدت را به همگان متذکر می‌شود.

حضور مردم درس دوباره وحدت به همگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در پیام ویژه خود به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: مردم با حضور خود به مسئولان پیام می‌دهند که مسئولیت و موقعیت آنها نشات گرفته از اراده ملت مسلمان است که با تمام سختی‌ها، تلخی‌ها، ناکامی‌ها و گاه حتی رنج‌ها ساخته‌اند تا انقلاب خود را پربار و شکوفا ببینند.

وی افزود: انتظار مردم از مسئولان این است که وحدت کلمه را حفظ کنند و آنچه را موجب ناراحتی قلوب خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان می‌شود بر زبان و قلم جاری نسازند.

ایمانی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن «نه» بلند ملت ایران به دنیای کفر است.

امام جمعه شیراز یادآور شد: تمامی روزها و ساعات ایام الله دهه فجر توام با حوادث و خاطرات تاریخی تلخ و شیرینی است که چون در نهایت به یوم الله 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت دین در ایران منتهی شد، جشن بزرگ پیروزی ملت ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشن چند ویژگی دارد که اولین آن مردمی بودن است.

این مسئول ادامه داد: مردم ما از سال 58 تا به امروز همه ساله مراسم سالگرد انقلاب را جشن می‌گیرند و حضور خود را در میادین و خیابان‌ها به نمایش می‌گذارند.

ایمانی تصریح کرد: مردم با این حضور ادامه حرکت در مسیر نظام جمهوری اسلامی را بازگو کرده و پیوند ناگسستنی خود با انقلاب اسلامی را بیان می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: ویژگی دوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نفی قاطع دشمنان اسلام و حمایت مستمر از نظام و انقلاب است.

وی بیان داشت: این تظاهرات و حرکت دسته‌جمعی مردم به دنیای استکبار می‌گوید همانگونه که نسل‌های قبل، انقلاب را به پیروزی رساندند، نسل‌های بعد نیز در کنار انقلاب هستند و از آرمان آن دفاع می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیامی برای دشمن دارد که همان «نه» به مفهوم آیه مبارکه «اشداء علی الکفار» و آری به دوستان به معنای «رحما بینهم» است.

به گفته نماینده ولی فقیه در فارس، ویژگی سوم جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران این است که به دنیا اعلام می‌کند این انقلاب با محتوای الهی و بر اساس خواست مردم سال به سال بالنده‌تر می‌شود و همواره پویا و در حال حرکت است.

ایمانی تصریح کرد: حضور مردم بیان می‌کند که چون حرکت ما منطبق با فطرت است دچار ارتجاع و ایستایی نمی‌شود و عقب‌گرد و در جا زدن نیز در آن راه ندارد بلکه همواره به سوی قلل تعالی راه می‌پیماید.

امام جمعه شیراز در ادامه این پیام یادآور شد: در آستانه 22 بهمن سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب، آثار فکری و اندیشه‌ای جوانان مومن این مرز و بوم آسمان‌ها را در‌نوردیده و در قالب فرستادن موجود زنده به فضا و پرده‌برداری از پیشرفت‌های محیرالعقولی همچون ساخت جنگنده‌های مدرن، به همگان اثبات کرده که انقلاب پیوسته رو به کمال است.

این مسئول گفت: مردم ما حضور خود را همه ساله بیش از سال قبل به نمایش گذاشته و بر وحدت، همدلی و همراهی با رهبری و نظام تاکید می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: این حضور پیوندی مستدام بین امام و امت و کارسازترین پیوندها است.

امام جمعه شیراز ویژگی دیگر حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن را پیوند با ولایت دانست و متذکر شد: مردم همانگونه که با امام راحل(ره) بیعت داشتند اکنون با ولی فقیه، رهبر حکیم، پیشوای بزرگ و فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای پیمان می‌بندند تا این انقلاب را حفظ کرده به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله امام زمان (عج) برسانند.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول