اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه خلخال:

امام‌خمینی(ره) بت استبداد 2500 ساله شاهنشاهی را شکست

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه خلخال گفت: امام راحل تنها مردی در تاریخ است که توانست بت استبداد 2500 ساله شاهنشاهی را بشکند.

امام‌خمینی(ره) بت استبداد 2500 ساله شاهنشاهی را شکست

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،حجت‌الاسلام رشتبری امام‌جمعه خلخال صبح امروز در جشن انقلاب در دانشگاه‌ پیام‌نور که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد گفت: تنها مردی که در تاریخ با شهامت این چنین حرکتی را انجام داده امام‌خمینی(ره) بود که توانست استبداد 2500 ساله شاهنشاهی در ایران را مضمحل کند.

رشتبری افزود: انقلابی که امام‌خمینی(ره) پایه ریزی کرد توانست به سرعت در دنیا انتشار یافته و پیام دینی- اسلامی خود را به گوش جهانیان برساند و با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نیز این پیام امام را دریافتند که جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی بر پایه دین اسلام است.

در این مراسم امام‌جمعه خلخال گفت: ما تنها ملتی هستیم که در تحریم ها پیشرفت کرده و اگر به یاد داشته باشیم در سال های اول جنگ و دفاع از کشورمان برای تهیه محصولی همچون سیم خاردار وابسته کشورهای بیگانه بودیم ولی اکنون با توانمندی جوانان به مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم با ساخت سامانه های قدرتمند موشکی،فناوری هسته‌ای و سایبری بر دشمن غلبه نماییم.

اکبر نیکزاد استاندار‌ اردبیل نیز در سخنانی در جمع دانشجویان و اصناف خلخال گفت: تنها مولفه برتری نظام جمهوری اسلامی ایران سپردن امور مردم به دست خود مردم است.

وی افزود:در رژیم شاهنشاهی شاه هیچ اختیاری برای امورات نداشت و سرسپرده استکبار بود ولی فرق نظام جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های سلطه این است که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر مردم است.

وی به ساده زیستی مقام معظم‌رهبری حضرت‌ایت‌الله خامنه‌ای در زندگی اشاره کرد و افزود: زندگانی چنین رهبری باید برای همه ما به وی‍ژه مسئولین درسی بزرگ در زندگی باشد.

استاندار اردبیل بیان داشت: با همکاری مردم و مسئولین در ایام‌الله دهه‌فجر بیش از 3000 برنامه در سطح استان در حال اجراست که مردم نقش ویژه‌ای در این برنامه‌ها دارند.و مردم ما همان مردمی هستند که با یک ندای رهبری به فرمان او لبیک گفتند و اکنون نیز با تمام وجود به خاطر حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی از جان مایه خواهند گذاشت.

 جلیل جعفری‌بنه خلخال نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز از اخذ مجوز نیروگاه سیکل ترکیبی برای شهرستان خلخال با همکاری سه شرکت بزرگ خلخال دشت، مپنا و ساتا خبر داد و افزود: احداث تونل در محور خلخال به اسالم اصلی‌ترین نیاز و خواسته مردم خلخال است که انتظار می‌رود مسئولین استانی در خصوص تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای به شهرستان خلخال داشته باشند.

نماینده مردم خلخال گفت : راه اصلی خلخال – فیروزآباد در حال اتمام بوده و با تلاش و جدیت مسئولین جاده اصلی کلور درام نیز در حال ساخت است که با تکمیل این دو راه اصلی و اتصال آنها به هم شهرستان خلخال از بن بست همیشگی خارج خواهد شد.

در این مراسم هوشنگ محمدی فرماندار خلخال نیز گفت: توجهات دولت در سال 1391 به شهرستان خلخال ویژه بوده و شهرستان خلخال در بخش کارگروه توسعه کشاورزی قدم شایانی در حوزه اشتغالزایی برداشته است.

محمدی همچنین از تلاش مسئولین شهرستان برای اخذ حق‌آبه شهرستان خلخال از سد کوثر خبر داد و افزود:بیشترین ورود آب به سد کوثر از طریق شهرستان خلخال و رودخانه هروچایی است.

وی افزود:شهرستان خلخال در 17اسفند میزبان جشنواره خلخال در آیینه رسانه‌ها خواهد بود.

فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تصمیم مسئولین شهرستان خلخال بر این است که تا سال آینده انشاالله 20 پروژه شهرستان خلخال تکمیل به اتمام برسد. و در این راستا کمیته‌ای ویژه جهت پیگیری مشکلات پروژه‌ای شهرستان و روند اجرای آنها با مدیریت یک مسئول اداره تعیین شده است

انتهای پیام/62008/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول