اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 10 میلیارد ریالی

حوزه علمیه خواهران عسلویه به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان و طلاب، حوزه علمیه خواهران عسلویه به بهره‌برداری رسید.

حوزه علمیه خواهران عسلویه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مدیر کل پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کشور ‌در آیین افتتاح ساختمان حوزه علمیه خواهران عسلویه اظهار داشت: احداث این حوزه علمیه از دستاوردهای ارزشمند سفر مقام معظم رهبری به این منطقه است.

حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا افزود: این حوزه علمیه هشت سال سابقه فعالیت دارد که پیش از این در ساختمان حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) فعالیت داشته که لازم است از بانی این حسینیه تقدیر کنیم.

مدیر کل پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کشور خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران عسلویه هم‌اکنون 100 طلبه فعال دارد که در پایه‌های یک تا شش این حوزه به تحصیل و تبلیغ همزمان در مساجد و تکایا و مدارس می‌پردازند.

اسماعیل‌نیا ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه کشور آیت‌الله جمشیدی در تامین اعتبارات مورد نیاز ساخت این حوزه علمیه گفت: امیدوار هستیم مردم ولایت‌مدار عسلویه از خدمات ارزنده این حوزه بهره‌مند شوند.

وی از اعتبار 10 میلیارد ریالی ساخت این حوزه خبر داد و اذعان داشت: هم‌اکنون فاز اول این حوزه افتتاح می‌شود که ساختمان اداری و آموزشی است.

مدیرکل حوزه‌های علمیه خواهران کشور اضافه کرد: فاز دوم این مجموعه نیز شامل خوابگاه، سلف‌سرویس، قسمت‌های فرهنگی و مهد قرآن است که بانوان غیر طلبه نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

اسماعیل‌نیا از آغاز ثبت‌نام در این حوزه علمیه خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران عسلویه از اول اسفند آغاز می‌شود و خواهران این منطقه که دارای مدرک دیپلم هستند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تا پس از آزمون ورودی و مصاحبه به تحصیل ادامه دهند.

وی بیان کرد: حوزه علمیه الزهرا(س) در پایان پنج سال تحصیل، مدرک رسمی لیسانس با تاییدیه وزارت علوم اعطا می‌کند.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول