اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

دولت و ملت از یک خانواده ‌است/برکناری وزیر کار هیچ خیری نداشت

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به اتفاقات اخیر در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و ملت از یک خانواده ‌است و در شرایط فعلی، برکناری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درست نبود.

دولت و ملت از یک خانواده ‌است/برکناری وزیر کار هیچ خیری نداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران شامگاه امروز در جلسه شورای اداری گلوگاه که به بررسی مشکلات این شهرستان اختصاص داشت، گفت: فاصله نیازها با داشته‌ها در بخش خدمات رفاهی و عمرانی، فاصله عمیقی است که به تلاش، اندیشه و خرد جمعی نیاز است و امیدواریم با همدلی و صبوری انجام شود.

وی با بیان اینکه باید شرایط فعلی دولت را درک کنیم و ببینیم چه بودیم و به کجا رسیده‌ایم، اذعان داشت: انقلاب که پیروز شد از مجموع 7 ‌هزار و 900 کیلومتر از جاده‌های مازندران فقط 430 کیلومتر آسفالته بود اما تا سال 84 به یک‌هزار و 700 کیلومتر رسید و تنها در دولت نهم و دهم یک‌هزار و 700 کیلومتر دیگر به این رقم اضافه شد.

استاندار مازندران با اشاره به سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر، مرور داشته‌ها و نداشته‌ها و دستاوردها و از طرفی بررسی مشکلات و ارائه راهکارها است.

وی خطاب به مدیران گفت: در گفتمان و بررسی دستاوردهای انقلاب و مطالبات مردم، از ادبیات رهبری فاصله نگیریم که اگر چنین باشیم؛ اینجا همان جایی است که دشمن احساس گیجی می‌کند.

نماینده عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخیر در صحن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حق وزیر کار این نبود که با 202 رأی وارد شود و با 192 رأی با او خداحافظی کنند؛ مجلس نباید این کار را انجام می‌داد.

وی ادامه داد: در حالی‌که مشکلات کارگری زیادی داشتیم یک اتفاقاتی در مجلس افتاد که حق رئیس‌جمهور نبود، او هم یک انسان است با یک ظرفیت؛ دولت و ملت از یک خانواده ‌است و حالا چرا دولت باید مورد حسد واقع شود.

طاهایی تصریح کرد: در فضای گفتمان خوب بین دولت و ملت به ناگاه یک جریانِ ناشناسی ورود پیدا کرده که شعله انحرافی را شعله‌ورتر کرد.

وی افزود: برکناری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چه خیری برای خانواده‌هایی که چند تحصیلکرده بیکار دارند داشت، چه خیری برای آن کارگر و کارآفرین و مرغدار و دامدار و کشاورز و سرمایه‌گذار داشت.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم‌اکنون دولت در شرایط خاصی قرار دارد و کشور هم وضعیت مالی خوبی ندارد، یادآور شد: فقط ماهانه 150 میلیارد تومان یارانه به حساب مازندرانی‌ها واریز می‌شود که رقم بسیار بالایی است.

وی افزود: مجموع اعتبارات مازندران با ضمائم ابلاغی در 11 ماه امسال، 259 میلیارد تومان بود که فقط 20 درصد آن از خزانه واریز شد؛ بنابراین نگاه دولت فعلی به مردم جامعه حتی در شرایط بحرانی، نگاهی مسئولانه و قابل تقدیر است.

به گزارش فارس؛ استاندار مازندران و هیئت همراه، پس از پایان یافتن جلسه شورای اداری، در گلزار شهدای گمنام گلوگاه حضور یافته و به قرائت فاتحه پرداختند.

پس از آن دیداری با جانباز بهروز امیرخانلو و خانواده شهید هوشنگ محمودجانلو یکی از نخستین شهدای بسیجی داشتند و در پایان هم از طرح دریای گلوگاه که توسط یکی از سرمایه‌گذاران غیربومی اداره می‌شود بازدید کردند. 

انتهای پیام/86001/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول