اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با فارس هشدار داد

دسیسه خط انحراف و فتنه برای جنجال‌آفرینی در کشور / مسئولین غافل نشوند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به اینکه احتمال دارد خط فتنه و خط انحراف از غفلت برخی‌ها استفاده کرده و در آینده بخواهند میدان رقابت سیاسی را به تشنج و جنجال بکشانند، خواص و مسئولان باید مراقب باشند.

دسیسه خط انحراف و فتنه برای جنجال‌آفرینی در کشور / مسئولین غافل نشوند

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص جلسه استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی اظهار کرد: این اتفاقات نباید خللی در روند اداره امور قوه مجریه و مقننه ایجاد کند و مسئله استیضاح بر پایه قانون شکل گرفته است و حواشی نباید بر اصل سایه افکند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید کوشش کنند که آرامش سیاسی به کشور و فضای فعالیت‌های اجرایی و سیاسی تا انتخابات آینده مستولی شود، خاطرنشان کرد: مسئولان سه قوه باید مراقب باشند تا التهاب، جنجال و تشنج ایجاد نشود.

 *دشمنان به دنبال سوء استفاده از التهاب آفرینی هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسئولان به فصل الخطاب بودن بیانات و دستورات مقام معظم رهبری توجه کنند، تصریح کرد: هرگونه التهاب آفرینی ناشی از غفلت است به دلیل اینکه دشمنان به دنبال سوء استفاده از التهابات هستند.

کعبی ضمن هشدار شدید به برخی افراد اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال دارد خط فتنه و خط انحراف از غفلت برخی‌ها استفاده کنند و در آینده بخواهند میدان رقابت سیاسی را به تشنج و جنجال بکشانند، عقلا، نخبگان، خواص و به ویژه مسئولان سه قوه با خویشتن‌داری به امور و اجرای وظایف قانونی بپردازند تا آرامش به کشور بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه اتفاقی که در جلسه استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی رخ داد را نباید بزرگ کرد و باید به فکر پیگیری کارهای اجرایی کشور بود،‌ تصریح کرد: مسئولان باید بر حل مشکلات جاری کشور تمرکز پیدا کنند و با هوشمندی به گونه‌ای اقدام کنند که حاشیه‌ای ایجاد نشود. 

*ایجاد التهاب برای التهاب آفرینان نتیجه سیاسی معکوس دارد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مردم با بصیرت خاصی مراقب عملکرد مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد التهاب برای التهاب آفرینان از لحاظ سیاسی نتیجه معکوس دارد.

کعبی با تاکید بر اینکه می‌توان در فضای منطقی با سلایق مختلف و به دور از جنجال اختلافات را حل کرد، تصریح کرد: تریبون عمومی جای مطرح کردن برخی مسائل و اختلافات نیست و مسائل را باید در جلسات خاص با روند قانونی حل کرد.

انتهای پیام/78008/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول