اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به رغم تلاش چند‌ ساعته امدادگران

شکارچی جوان در نیر به دلیل یخ‌زدگی جان سپرد

خبرگزاری فارس: جوان شکارچی که برای شکار به ارتفاعات سبلان از منطقه نیر رفته بود به دلیل سرمازدگی و یخبندان شدید جانش را از دست داد.

شکارچی جوان در نیر به دلیل یخ‌زدگی جان سپرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه که عصر امروز و در شهر نیر رخ داد، این جوان 17 ساله با نام نوحعلی رسول‌زاده اهل روستای مشتقین از توابع بخش مرکزی نیر که برای شکار کبک به ییلاقات قانی‌یورت رفته بود با کولاک شدید و همچنین ریزش نزولات جوی مواجه شد و به دلیل نبود دید کافی به دره سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بعد از اطلاع دوستان و خانواده جستجو برای پیدا کردن این شکارچی جوان آغاز شد و گروه‌های امداد کوهستان به سرعت وارد عملیات شدند اما پس از چهار ساعت تلاش و کوشش جسد این جوان از میان انبوه برف و سنگ‌ریزه‌ها پیدا شده و با انتقال از طریق آمبولانس هلال‌احمر جسد این جوان شکارچی به خانواده‌اش تحویل داده شد.

در این حادثه امدادگران کوهستان تلاش بی‌وقفه‌ای را انجام دادند تا به سرعت به یاری این شکارچی جوان بپردازند اما تلاش آنها برای نجات این فرد بی‌ثمر بوده و در نهایت جسد بی‌جان او پیدا شده و به مراکز ذیربط تحویل داده شد.

انتهای پیام/62003/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول